Det slog mig att Oscar...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Kör Yamaha och Kawasaki. Trots att det finns Suzuki, Honda och Aprilia. Hur kan det komma sig, Oscar, att du har valt så fel. Förklara dig nu :7peta

Han är ute och sår sin vildsäd.. . en gång suzuki alltid suzuki.. ;)

Det är bara de långsamma som bryr sig om vilket märke de kör :arsele

jtds skrev:
du skall vara tyst... :kocko
när åker du till tajjlandet???
kan du lämna nyckeln till MOPEDLÅSET så jag kan rulla ut 180cc när jag skall städa????

a. på onsdag... :tuttar
b. japp - dyker upp på lördag :tomten

När det tog Sukisuki två månader att fixa fram en oljekyl till min hoj så insåg jag att that wasn´t the hoj to have!

Du är bara avis för att du börjar bli gammal och för att DU VET att jag får snyggare tjejer än du, om du får några alls det vill säga...! :7peta

oscar skrev:
När det tog Sukisuki två månader att fixa fram en oljekyl till min hoj så insåg jag att that wasn´t the hoj to have!

Du är bara avis för att du börjar bli gammal och för att DU VET att jag får snyggare tjejer än du, om du får några alls det vill säga...! :7peta
Hmmm... Om du står för brudarna så står jag för starkspriten och läsken. Sen blir det party. Okej! :banana ?

Pålle skrev:
Det är bara de långsamma som bryr sig om vilket märke de kör :arsele
What's up Pålle, käkat nåt olämpligt? :D

Bingo skrev:
What's up Pålle, käkat nåt olämpligt? :D

Pålle är lite ledsen.. Pålle som verkligen jobbat för att bara köra Honda och dessutom betalt en hel del "under bordet" för att få nummer 46 till sin mc. Pålle är lite ledsen över att hans idol Valentio Rossi har övergett både Honda och med största sannolikhet nummer 46 på samma gång. Nu är juh plötsligt Pålle inte lika cool och just därför är Pålle lite ledsen. *tror jag iallafall* Pålle vill därför vara sarkastisk och klanka ner på alla som nu gör som han gjort som inte gått så bra.. Stackars Pålle... :kiss

metallgutten skrev:
Pålle är lite ledsen.. Pålle som verkligen jobbat för att bara köra Honda och dessutom betalt en hel del "under bordet" för att få nummer 46 till sin mc. Pålle är lite ledsen över att hans idol Valentio Rossi har övergett både Honda och med största sannolikhet nummer 46 på samma gång. Nu är juh plötsligt Pålle inte lika cool och just därför är Pålle lite ledsen. *tror jag iallafall* Pålle vill därför vara sarkastisk och klanka ner på alla som nu gör som han gjort som inte gått så bra.. Stackars Pålle... :kiss

Snacka om att träffa mitt i prick.. att jag inte insåg det själv, jag trodde bara att det var den tiden av månaden just nu.. :hihi

Jaha, här snackas det skit så det står härliga till.

Jag kan tyvärr varken bekräfta eller dementera dessa lösa rykten, ni är bara avundsjuka. Dessutom mailväxlar jag med Rossibrud89@hotmail.cum så jag känner nästan Rossi, sådeså!
:fyllisar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...