Det ska bli kul med ett kvinnoparti, om än lite hönsat

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
2.gif

Last edited:
Lägg upp bild på den manlige nakna feministen med :hihi

Ja, när kvinnorna börjar jobba i skogsbruket och i betongfabrikerna så ska jag överväga att lägga min röst på deras parti.

Gustav1 skrev:
Ja, när kvinnorna börjar jobba i skogsbruket och i betongfabrikerna så ska jag överväga att lägga min röst på deras parti.

Kvinnorna börjar ju infiltrera brandkåren redan :7peta

Vad kommer sen - POLISEN???? :confused:

Last edited:
Gustav1 skrev:
Ha-ha..
Lede Fi (med rödbrun logga så man inte missar var de hör hemma..) är bara en samling mediekåta överklasskvinns som inte har ngt bättre för sig. Ingen har väl haft ett riktigt jobb och som nån tidning skrev, "Undersköterskan i Kungsör känner nog ingen större samhörighet med dem".
Från en s-tidning: "Kvinnorna som sitter i styrelsen har bland annat bakgrund i RFSU, Nej till EU, fältbiologerna, miljöpartiet, RFSL, vänsterpartiet och en folkpartist som vid senaste valet röstade på vänsterpartiet (Susanne Linde, numera sjukskriven för utbrändhet).
En professor i litteraturvetenskap, en art director, en statsvetare, en tidigare studentledare, en docent i genusvetenskap och inte minst en före detta partiledare (Gudrun Schyman) kan ställas mot en arbetslös kvinna i styrelsen.
Fi:s ledning är med andra ord inte representativ för svenska kvinnor och har en klar vänsterprofil".
Hela historien är skrattretande...
Vad är oddsen för att de kan hålla sams ända till valet???

Tommy Carlsson i Malmö föreslår kvickroten; ”Detta gräs vars rötter består av långa underjordiska utlöpare sprider sig lätt och kan bilda stora täta bestånd. Kvickroten upplevs vara till stort besvär för mer etablerade växter, såsom ros, maskros, fyrklöver och blåklint.”

hahaha!!

Gustav1 skrev:

De kan ju bli smutsiga om händerna, ge dem chefsjobb istället.

Hoppas verkligen att de lyckas snacka ihop sig så att FI blir ett valbart alternativ i valet -06.
Alltså inte för att jag i min vildaste fantasi skulle rösta på dem utan för att de skulle sno röster från v, mp och s :Bugar
Borgerlig valseger känns inte helt avlägset nu :banana

Gustav1 skrev:

Det kan du ju inte jämföra, det vore ju jämställt - inte feminstiskt. Usch och fy för feminister.

Mavve skrev:
Kvinnorna börjar ju infiltrera brandkåren redan :7peta

Det känns ju jättetryggt, de sänkte väl kraven rätt ordentligt för hur tunga personer en (kvinnlig) brandman ska kunna bära? Den dag en flata försöker bära ut mig och mina 97kg och misslyckas ska jag hålla fast henne i stövlarna så hon också blir rökförgiftad.

Varför finns det inget parti som är raka motsatsen till feministas, ett som motverkar jämställdheten .... :rolleyes: Verkar ju vara fler som är emot jämställdhet än för. :va

morlock skrev:
Varför finns det inget parti som är raka motsatsen till feministas, ett som motverkar jämställdheten .... :rolleyes: Verkar ju vara fler som är emot jämställdhet än för. :va

Jag tror få är emot jämställdhet, feminism är en annan sak än jämställdhet.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg