Det ser ut som att vi lyckades!

Re: yammis

Yammaretta skrev:
En klubb!
Där man kan ligga med folk,vad gör det,inte gör det något,jag tycker man ska ligga med folk!

Nu tänker du nog på Östra Aros, där är det mycket sån inavel och partnerbyten m.m. :D

Re: Re: yammis

TomK skrev:
Nu tänker du nog på Östra Aros, där är det mycket sån inavel och partnerbyten m.m. :D

hahaha ja där var jag med när jag var yngre men det var mest för gubbar med guldvingar

Västerås!!! Va?! Inte ens samma län, då kan vi i Bålsta åxå bli members? Jag som tom. e född o har bott i U-sala. :rolleyes:

Mav skrev:
Vad är det för fel på Västerås då? :crash
Det är väl inget fel med er stad ?
Men när man skapar en hojklubb i Uppsala, så tar iaf jag förgivet att åkning och fika kommer ske i och runt Uppsala.

Annars kan man ju lika gärna använda sporthoj för att träffa bikers runt om i landet.

// Daniel

U-A Loranga: Nu när Sporthoj.com "startade om" kunde väl du ha bytt nick till enbart Loranga? Eller var det någon lymmel framme och snodde det nicket igen?! :D

Kan Kryptoniten ändra i listan så kan jag oxo!

1. Penguin
2. JoS (Snart ännu grönare och hårigare)
3. Sphyrna (Om vi får fransar dvs)
4. Kongo! (Som busschaffis)
5. Yammaretta.
6. Kryptonit (snart hårigast i Uppsala)
7. Dunderkissen (passivmedlem eller maskot)
8. zeal
9. Lennart (reseledare och bingoutropare)
10. Affe_R1
11. M:et
12. Limpan
13. Kjelleman (Gästposör)
14. Mav
15. Phoenix
16. TomK (huligan)
17. Wheeliegirl (blond tjej)
18. U-a Loranga
19. Goodstuff (kraschkung i exil)
20. Taz (Rör min mat och du pliktar med livet)
21. Bluegreengrey

U-A Loranga skrev:
Men när man skapar en hojklubb i Uppsala, så tar iaf jag förgivet att åkning och fika kommer ske i och runt Uppsala.

Annars kan man ju lika gärna använda sporthoj för att träffa bikers runt om i landet.

Nu ska du inte vara sådan läskeblask! Klart att de får vara med ju! De kanske vill vidga sina vyer och korsa länsgränserna då och då. Ett par mil lägger man ju snart med hojen! :)

JoS skrev:
U-A Loranga: Nu när Sporthoj.com "startade om" kunde väl du ha bytt nick till enbart Loranga? Eller var det någon lymmel framme och snodde det nicket igen?! :D

Det står ju U-A loranga på tröjan nu...

JoS skrev:

Har ju bara några minuters åkväg så är jag i Pingvinens trakter. Så, så långt är det ju inte att åka! :hej

Mav skrev:
Har ju bara några minuters åkväg så är jag i Pingvinens trakter. Så, så långt är det ju inte att åka! :hej
Vi kan väl köra på 15-min avstånd i normaltrafik från the sleepy little town of Uppsala. Då blir ju Stockholmare aktuella också ;)

:D
Penguin skrev:
Nu ska du inte vara sådan läskeblask! Klart att de får vara med ju! De kanske vill vidga sina vyer och korsa länsgränserna då och då. Ett par mil lägger man ju snart med hojen! :)

Ja, jag fick ju vara med, och jag har ju lite längre än så! Men jag ska försöka ta mig upp i sommar och åka lite med min nya klubb!! :bow

Sphyrna skrev:
Vi kan väl köra på 15-min avstånd i normaltrafik från the sleepy little town of Uppsala. Då blir ju Stockholmare aktuella också ;)

Vad välkommen man känner sig. *Går in i duschen och deppar*

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...