Snabbe_jag
Kalla på Åsa!!!
Pålle skrev:Jag kan wheela med cykel, har fattiga sponsorer, talar flytande skånska, har handlat nya kläder och en blond groupie. JUH!
Jag är anmäld iaf. Bara det inte regnar, för då dör jag..
Du kan ju köra i regn ju

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pålle skrev:Jag kan wheela med cykel, har fattiga sponsorer, talar flytande skånska, har handlat nya kläder och en blond groupie. JUH!
Jag är anmäld iaf. Bara det inte regnar, för då dör jag..

Basse_mollberg skrev:jo, jag såg det på Åsen![]()
Men du måste hålla med mig Xeno ?!

CA skrev:Bara så ni vet så startade Xeno denna tråd endast för att jag ska svara så här!![]()
Ja men du körde ju på 1,40,2! Jävligt bra kört!!! synd att jag inte va med och jaga andra dan!!![]()
det blir fet fight på A-torp!!!![]()
hehe. jo, det stämmer. Men det är det som är snyggt.XENOMORF skrev:Ja jag håller med dig. Jag är själv lite sugen också....![]()
Fast man kan väl säga att han kör mer brett än snyggt.......
![]()
No1 skrev:Försent!!!
Fick 15.3hk till...
![]()
No1...
Ps! Tror att det kommer att bli ett kanon race om det blir fint väder, Xeno, 11#, CA, Rutqvist, Jörgen 66# mfl...
Hoppas bara att Xeno inte har så förbenat bråttom i väg igen...Ds!
Dy svenne, fixa filmerna nu istället för att dissa XenosmurfenNo1 skrev:Detta är BARA rykten, men även hans flickvän pratar ngt om att komma för tidigt...
![]()
No1...
PS!
Tur att han är så säker i sig själv att han INTE tar åt sig av denna ?????, vad det nu är...![]()
DS!

No1 skrev:Efter hans och CA's tjuvträning på Anderstorp så är det nog enda chansen för mig att få ett litet övertag på han...![]()
No1...
Basse_mollberg skrev:haha, du är inte dum du Fürstenn![]()

No1 skrev:Efter hans och CA's tjuvträning på Anderstorp så är det nog enda chansen för mig att få ett litet övertag på han...![]()
No1...

XENOMORF skrev:Hmmmmmm.... nu skall vi se...... 165 bakhjulshästar + 15.3 = ......... hmmmmmm, 180.3 pållar på baken va?
Vinner du inte så får det väl betraktas som YTTERST pinsamt!!!![]()
No1 skrev:Detta är BARA rykten, men även hans flickvän pratar ngt om att komma för tidigt...
![]()
No1...
DS!
Basse_mollberg skrev:hahaha
Och ni två ska köra i samma stall
haha

XENOMORF skrev:Ja man får ju vara hygglig och ge grabben lite stöd så han inte gör bort sig helt!![]()
Han har det ju lite svårt med nerverna som ni vet......![]()
Och rätt tid var?XENOMORF skrev:Hmmmm, fel tid men det kvittar!...

Du skall nog vara mer orolig för färgen på tungan än för detta.Basse_mollberg skrev:...ta inte åt dig nu No1![]()
Bingo skrev:Och rätt tid var?Eller skall jag berätta vad jag snappade upp?
![]()
No1 skrev:F-n vad skönt att folk tror på vad man skriverdå jag inte har en aning om vad moppen lämnar i effekt då den skall justeras och köras i bänk under måndag/tisdag...
![]()
Men den som lever får se...![]()
No1...
PS! kommer sälja pärlan efter sista deltävlingen på Gelleråsen i början av September varför intresseanmälan kan skickas till mig i form av PM... DS!
Helvete, nu kommer inte jag heller ihåg.XENOMORF skrev:Kommer inte ihåg..........![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |