MikkE
Guest
Hohoho!! Ordvistar är bäst!Fluxir skrev:det där ser ju minst sagt "skumt" ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hohoho!! Ordvistar är bäst!Fluxir skrev:det där ser ju minst sagt "skumt" ut...
ft skrev:Jag var på väg att säga att jag kommer förbi och lägga till något i stil med "hoppas du inte har något mot om jag lånar soffan en natt eller två också". Tänkte ju göra Dö Gränd Tor åf dä Åld Hud Västmanland.
Nu tror jag att jag ger fan i det.![]()
http://www.nyhetsportalen.se/v937759.htmlft skrev:Berätta mer? Det har jag missat...
ZpiX skrev:Kom du bara. "You bring the beer, I bring the lube".![]()
Matin skrev:
Qvint skrev:Flygtekniskt korrekt inlägg !
När han ligger hovrar så jobbar rotorn i samma oroliga luft (=> mindre effektivt utnyttjande av kraften), därför försöker man få orörd luft i rotorn genom att åka framåt, eller bakåt.
En myt som är dödad för länge sedan, de har räknat på det där och den kan även teoretiskt flyga, lika bra som du själv kan se den göraHönaPower skrev:Eller kan jag få en tydlig & tekniskt korrekt förklaring till varför humlor kan flyga, trots att deras aerodynamik inte är riktigt korrekt?
HönaPower skrev:Äsch då, jag som gick på den där gamla myten....
Dom verkar iaf inte riktigt veta hur man styr!![]()
Jäkla skit... jaja, så kan det gå när man är rikskänd häradsbetäckare.ft skrev:Haha, hälften lät bra. Syrran är undangömd i säkerhet en bra bit ut på öppet hav utanför amerikanska stillahavskusten. Jag hade minsann hört talas om dig, ser du!![]()
![]()
Det är inte hojen det hänger på, det är hur långa ben man har...ft skrev:Knäskrap? Hmm... kan ju försöka. Titta under "hoj" till vänster. Nästa år!![]()
Absolut, fint som tusan där. Rekomenderat resmål.... men heter det inte Ingbo källor? ... hm, nu blev jag fundersam...ft skrev:Ett planerat utflyktsmål i trakten ligger faktiskt i Heby. Östa källa, varit där? Såg den på kort och konstaterade att fanimig, den vill jag se "live"...
HönaPower skrev:Men sluta glänsa med era jävla flygtekniska fikonuttryck nu, vi fattar att ni läser Flygrevyn på kafferasten....ok? bra så?![]()
Eller kan jag få en tydlig & tekniskt korrekt förklaring till varför humlor kan flyga, trots att deras aerodynamik inte är riktigt korrekt?
HönaPower skrev:Eller kan jag få en tydlig & tekniskt korrekt förklaring till varför humlor kan flyga, trots att deras aerodynamik inte är riktigt korrekt?
Jag får fram det rakt motsatta mot det du skriver, han har tydligen inte heller flygit in sig på just denna helikopter, vilket är nödvändigt först och främst.Quaya skrev:Oops nu verkar det som att både helikoptern och piloten hade tillstånd till att få flyga...
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,663559,00.html
Gula faran skrev:en annan pilot med stadigare hand![]()
...osså en haj till......![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt