Det otroliga har hänt!!! :D :D

Ihhhhhhhhhhhhhhh!!!! Jag ska flyyyyyyyyyytttttttttttaaaaaaaaa!!!! :D:D:D:D:D:D:D :D::D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty :yoparty:yoparty :D

Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ocksååååååååååååååååååååååååååå tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill Maaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmöööööööööö.

fast de gamla grannarna behöver vi ju inte direkt bry oss så mycket om, det är bara att ösa på :rolleyes::tummenupp
Hur mycket snackade ni med mina grannar egentligen? :va tror ni snackat mer med dem än vad jag har :tungan

Nu har jag skrivit på kontraktet!!! :banana Så nu har jag verkligen helt säkert en lägenhet!!! :yoparty eller ja, jag har ju två lägenheter nu :va :D :D

uppsägningstid på din gamla? 3 månader eller? inga bilder på den :)? på den nya alltså..den gamla vet vi ju redan hur den ser ute..eller ja..kanske inte under alla postitlappar :3freak

Nix, inga bilder. Är inte så mycket att titta på :rolleyes

Jepp, tre månaders uppsägningstid, dvs en månads dubbelhyra. Men det är bra, jag vill måla väggar och fönster innan jag flyttar in :) Någon som vill hjälpa till? :D

Nix, inga bilder. Är inte så mycket att titta på :rolleyes

Jepp, tre månaders uppsägningstid, dvs en månads dubbelhyra. Men det är bra, jag vill måla väggar och fönster innan jag flyttar in :) Någon som vill hjälpa till? :D

jag kan hjälpa till mot att du bjuder på kebab... -lättköpt- :D

Grattulerer & varmt välkommen!

Grattis:) va fan på tiden:tungan

väntar me spänning på inbjudan till fest då:krama

kan nog hjälpa dig o måla o sånt skit om du vill så länge ja får kaffe o blåbärspaj:4skrika

Grattis:)
Jag kan ställa upp som arbetsledare, d.v.s ligga i soffan alt. sitta på en stol och sova:tuttar Och mellan tupplurerna så kan jag hjälpa till att fika:yoparty
Grymt duktig på båda:tummenupp

Grattis:)
Jag kan ställa upp som arbetsledare, d.v.s ligga i soffan alt. sitta på en stol och sova:tuttar Och mellan tupplurerna så kan jag hjälpa till att fika:yoparty
Grymt duktig på båda:tummenupp

apap har du utbildning i arbetsledning eller praktisk erfarenhet????

Nä trodde inte det, soffan och fikan är min:arsele

apap har du utbildning i arbetsledning eller praktisk erfarenhet????

Nä trodde inte det, soffan och fikan är min:arsele

Men då måste vi springa och bära rundor på dig hela tiden:va
Du vet väl att det e ganska många trappor upp till Vilses lägenhet:D Du kan däremot få sitta i släpet/lastbilen och bestämma var allt ska stå:tungan

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard