Det otroliga har hänt!!! :D :D

Ihhhhhhhhhhhhhhh!!!! Jag ska flyyyyyyyyyytttttttttttaaaaaaaaa!!!! :D:D:D:D:D:D:D :D::D:D:D:D:D :D:D:D:D:D:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty :yoparty:yoparty :D

Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ocksååååååååååååååååååååååååååå tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill Maaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllmmmmmmmmmmmmmmmöööööööööö.

fast de gamla grannarna behöver vi ju inte direkt bry oss så mycket om, det är bara att ösa på :rolleyes::tummenupp
Hur mycket snackade ni med mina grannar egentligen? :va tror ni snackat mer med dem än vad jag har :tungan

Nu har jag skrivit på kontraktet!!! :banana Så nu har jag verkligen helt säkert en lägenhet!!! :yoparty eller ja, jag har ju två lägenheter nu :va :D :D

uppsägningstid på din gamla? 3 månader eller? inga bilder på den :)? på den nya alltså..den gamla vet vi ju redan hur den ser ute..eller ja..kanske inte under alla postitlappar :3freak

Nix, inga bilder. Är inte så mycket att titta på :rolleyes

Jepp, tre månaders uppsägningstid, dvs en månads dubbelhyra. Men det är bra, jag vill måla väggar och fönster innan jag flyttar in :) Någon som vill hjälpa till? :D

Nix, inga bilder. Är inte så mycket att titta på :rolleyes

Jepp, tre månaders uppsägningstid, dvs en månads dubbelhyra. Men det är bra, jag vill måla väggar och fönster innan jag flyttar in :) Någon som vill hjälpa till? :D

jag kan hjälpa till mot att du bjuder på kebab... -lättköpt- :D

Grattulerer & varmt välkommen!

Grattis:) va fan på tiden:tungan

väntar me spänning på inbjudan till fest då:krama

kan nog hjälpa dig o måla o sånt skit om du vill så länge ja får kaffe o blåbärspaj:4skrika

Grattis:)
Jag kan ställa upp som arbetsledare, d.v.s ligga i soffan alt. sitta på en stol och sova:tuttar Och mellan tupplurerna så kan jag hjälpa till att fika:yoparty
Grymt duktig på båda:tummenupp

Grattis:)
Jag kan ställa upp som arbetsledare, d.v.s ligga i soffan alt. sitta på en stol och sova:tuttar Och mellan tupplurerna så kan jag hjälpa till att fika:yoparty
Grymt duktig på båda:tummenupp

apap har du utbildning i arbetsledning eller praktisk erfarenhet????

Nä trodde inte det, soffan och fikan är min:arsele

apap har du utbildning i arbetsledning eller praktisk erfarenhet????

Nä trodde inte det, soffan och fikan är min:arsele

Men då måste vi springa och bära rundor på dig hela tiden:va
Du vet väl att det e ganska många trappor upp till Vilses lägenhet:D Du kan däremot få sitta i släpet/lastbilen och bestämma var allt ska stå:tungan

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti