Det mest hatade jobbet

Frågan är väl inte om det är direkt störande utan snarare om det är provocerande och/eller avvikande.

Har ar det inte avvikande.

Ratt skont nar alla araber pyser pa en liten bonestund oxa, da kan man sjalv ta en kaffe eller sa. :)

Jobbigt som f*an är det i alla fall när de börjar yla loss där vid 5 rycket på morgonen....

Nu har jag ju ingen minaret hemma, men en lika djavlig granne med en Honda Shadow, givetvis med rensade ror...
Den startas kl o6.30 och far sta pa tomgang (for sa ska man ju varmkora...*not*) Sen nar den efter sju minuter kan ga utan choke sa ska det ju rappas pa gasen...

Jag hade hellre haft en minaret.....

(jo jag har berattat for henne hur man varmkor. Och det funkade ett tag, men hon glommer allt man sager till om.... som tex att henners tonarsungar INTE ska parkera pa min del av trottoaren. Det ar lixom inte alla hastar hemma i stallet dar)

Om det handlar om vilka jobb JAG hatar mest så ligger ju alla små länspolismästare och svensklärare här på SH ganska risigt till.

Man läser och tänker på annat, läser om och tänker fel, läser ytterligare en gång till och kommer fram till följande: Neger? Är de ett yrke?

:hihi

Om du tänker på bilden, så är det Mugabe, President i Zimbawe.

Han har visst en idol....

Bifogat

• 285076.jpg
    285076.jpg
    19.3 KB · Visningar: 36
Det lär ju inte vara din trottoar dårå.
:fakta

Joda!
Den dan du flyttar ur din tattarcondo... sa lar du fa veta att man som husagare bl.a ar stad och skottningsskydig pa "sin" del av trottoaren.
Atminstone ar det sa pa var gata...
Everybody doe's it... :)

Varmkorning: Las lite i mekforumet nan gang istallet for att odsla bort viktig tid av ditt och andras liv i overflodigt forumet :hihi
Det finns MANGA tradar om varmkorning och for att bara ge dig svaret: Den ska EJ goras stillastaende.

Last edited:
Jag har jävligt svårt för taxichaufförer. Med få undantag är de gravt inkompetenta apor med en intelligensnivå som med nöd och näppe tillåter dom att andas och röra sig samtidigt. :hate

Joda!
Den dan du flyttar ur din tattarcondo... sa lar du fa veta att man som husagare bl.a ar stad och skottningsskydig pa "sin" del av trottoaren.
Atminstone ar det sa pa var gata...
Everybody doe's it... :)

Varmkorning: Las lite i mekforumet nan gang istallet for att odsla bort viktig tid av ditt och andras liv i overflodigt forumet :hihi
Det finns MANGA tradar om varmkorning och for att bara ge dig svaret: Den ska EJ goras stillastaende.

Äh, jag tror inte det finns en chans att du äger den där trottoaren.
Pröva att ring gatukontoret eller vad ni nu har för motsvarighet och säg att du ska ta bort den och se vad de säger. :mattias

Varmkörning över huvud taget känns jävligt off.
Plus att det är rätt självklart att man varmkör stillastående, som om motorn visste att den fick åka. :rolleyes:

LApplisa, telförsäljare, taxichaffisar (i viss mån busschaffisar) budbilsidioter som fick körtkortet i flingpaketet, fackliga representanter-nackskott...

Måste nog säga taxichafförer som får köra hem fulla jobbiga människor som spyr, tar springnota och är allmänt jobbiga och dryga och ska pruta.

Eller vad säger ni?

Från motpartens perspektiv borde det vara:
Lapplisa eller Telefonförsäljare.
Personligen tror jag att man hatar telefonförsäljare mer än lapplisor

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti