Det låg ett brev på hallgolvet...

PutteLiten skrev:
2156611 Jag har fyllt i mitt donationskort ;)
Ligger under körkortet. Inte jättesynligt, men jag ser till att åtminstånde kanten syns och att det syns att det är ett donationskort.

Nu för tiden kollar de nog upp det där jäkligt fort med såna här internetgrejer och sånt. Så körkortet borde nog räcka för att kunna kolla upp ditt ställningstagande.

Gustav1 skrev:
2156722 Nu för tiden kollar de nog upp det där jäkligt fort med såna här internetgrejer och sånt. Så körkortet borde nog räcka för att kunna kolla upp ditt ställningstagande.

Jag har sedan länge haft donnationskort, men någon gång i tiden har det försvunnit. Har någon klisterlapp på mitt gamla körkort , knappt läsbart, på det nya finns inte utrymme att klistra sådana lappar. Men jag har väldigt tydligt klargjort för mina närmaste, att behöver jag inte grejjerna själv, kan de ge bort dem.
Jag har varit väldigt tydlig i mina besked till mina nära. Körkort och lappar lär väl inte hittas så där i brådrasket.
För övrigt tror jag att doktorns insändare var mest provokativ, att han inte gillar framfarten framför grinden hans.
Men det föringar inte hans åsikter, den är välgrundad... tyvärr...

mvh

Gustav1 skrev:
2156722 Nu för tiden kollar de nog upp det där jäkligt fort med såna här internetgrejer och sånt. Så körkortet borde nog räcka för att kunna kolla upp ditt ställningstagande.

Hur då :7peta

Jag har inte angett detta någon annanstans. Om de kollar på "internet" så kammar de noll.

Internet var inte så vanligt 1993... :hihi

Jag vet att jag borde gå in och skriva in det på något ställe, men har inte orkat och jag pallar inte leta upp var man ska göra det.

:hej

KristianAE86 skrev:
2156713 Där var ett svar till denna insändaren i dagens HD.

skrivet av en MC-förare.

K

Vad hade han för åsikt om debatten då?

Hoppas att det inte var "Det e de där nedrans sporthojarna som kör för fort, inte vi hojåkarnjutare på HD/glidare" bara...

PutteLiten skrev:
2158546 Hur då :7peta

Jag har inte angett detta någon annanstans. Om de kollar på "internet" så kammar de noll.

Internet var inte så vanligt 1993... :hihi

Jag vet att jag borde gå in och skriva in det på något ställe, men har inte orkat och jag pallar inte leta upp var man ska göra det.

:hej

Inte internet, naturligtvis. Men det finns uppgifter om dig i donationsregistret.
Har du inte angett något så är det antingen upp till anhöriga, eller så får ingen röra dig, ifall du efterlämnar något användbart när du dör.

www.livsviktigt.se , där kan du fylla i vad du tycker.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT