Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fy satan vad avis jag blev.Mojje skrev:Nu när hojsäsongen snart är slut så måste man ju ha något annat att göra
![]()
//\//\
NoicE skrev:Ska vi fint i groggen ikväll va?![]()
Det har blivit några flaskor i skåpet, kunde ej låta bli att ta ett foto. L-Ä-N-KEBS skrev:Jag tror att vi har oss en whiskey kännare på forumet.
Mums...
Testade den Öl- och whiskymässan och sedan var man torskSweedo skrev:Fy satan vad avis jag blev.
Den där Ardbegen vill jag prova...
Jag beställde från http://www.royalmilewhiskies.com/ och det funkade jättebra.Andyman_se skrev:beställde du från loch fyne eller? lurar också på att göra det. Blev frakten billigare om man beställde fler flaskor? Förövrigt så är whiskey från Islay ett mycket bra val.
Ardbeg har förmågan att skapa ett sug. Provade min första Ardbeg 1972 Connosieurs Choice på ölmässan för länge sedan, innan Ardbeg släppte sitt eget märke i Sverige. Totaltorsk, det var bara för mig att trava till systemet och köpa en DYR, men ack så god, flaska.Mojje skrev:Testade den Öl- och whiskymässan och sedan var man torsk![]()
Famous Groose är en helt ok Blended whiskey att ha som bjudwhiskey. Lite rökigare till karaktären eftersom Bowmore ingår som grund i den.Waiden skrev:Har en liten snabb fråga till Er som verkar vara whiskey-kännare.
Ska ha ett litet partaj i morrn och de kommer flk som dricker whiskey. Själv spyr jag av det men man måste ju vara en bra värd och ha lite att bjuda på.
Vilken whiskey rekommenderar ni som funkar att bjuda på? Grant's har jag hört några knorra åt, att den är rätt frän i smaken. Så nåt annat bör det ju isf bli, en som är lite mer allround om ni förstår vad jag menar...
Nu vill jag inte pröjsa hur mkt som helst för det, kanske 200-250:- på sin höjd. För jag kommer ju själv inte lukta på det!
Ös på med bra tips så man blir en poppis värd
Tack på förhand
//Micke
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |