Det kan gå åt pipan med BMW också...

Fan vad BMW suger! Kommer ALDRIG köpa en BMW efter detta, ALDRIG!
Detta är ju skandal, detta är ju ingenting dom visar upp i butikerna när man ska köpa en! Detta blir ju ett fall för ARG när aftonbladet har publicerat den på sin hemsida...
Detta, detta, detta....

[YOUTUBE-ID]FxbHyEIkgdU[/YOUTUBE-ID]

Jag tycker samma om Suzuki, skall maila konsumentverket nu. :D

Klåpare utan dess like på grundkurs, luktar weekendwarriors som handlat sig en livsstil, kort och gott ett äventyr. :D

Även om det är tunga bågar de flesta ramlade ikull med, så är den gemensamma nämnaren total brist på kompetens och talang.

Meeeeeen...det är jänkare antar jag? :D

/J

Klåpare utan dess like på grundkurs, luktar weekendwarriors som handlat sig en livsstil, kort och gott ett äventyr. :D

Även om det är tunga bågar de flesta ramlade ikull med, så är den gemensamma nämnaren total brist på kompetens och talang.

Meeeeeen...det är jänkare antar jag? :D

/J

jo även om det är att köpa sig till en livsstil så tycker jag många gör samma sak när de köper andra sorters hojjar.

dessa weekendwarriors verkar ju iaf ha kul, de skulle jag iaf haft om jag var en av dessa :)

[YOUTUBE-ID]FxbHyEIkgdU[/YOUTUBE-ID]

Jag tycker samma om Suzuki, skall maila konsumentverket nu. :D

Såg faktiskt en sån grej live för några år sedan utanför en mc verkstad, en kille hade fått nya ostar fram och bak tydligen, drog omkull, framför sin polare när dom körde iväg, tog av sej hjälmen och kollade på sin moppe som låg ned och läckte nånnting, han sa inte ett ljud, bara stod där helt uppgiven :näsblod

Såg faktiskt en sån grej live för några år sedan utanför en mc verkstad, en kille hade fått nya ostar fram och bak, drog omkull, framför sin polare när dom körde iväg, tog av sej hjälmen och kollade på sin moppe som låg ned, och han sa inte ett ljud, bara stod där helt uppgiven :näsblod

Jag är tillräckligt klantig själv för att göra en sån sak, men varje gång jag har hämtat ny hoj eller fixat nya däck så kör jag extremt försiktigt i början. Är såphalt innan man ruggat lite.

Tycker synd om killen ovan, hinner inte ens ut med sin nya hoj innan bakhjulet visar hur såphalt det är i början. :(

Jag är tillräckligt klantig själv för att göra en sån sak, men varje gång jag har hämtat ny hoj eller fixat nya däck så kör jag extremt försiktigt i början. Är såphalt innan man ruggat lite.

Tycker synd om killen ovan, hinner inte ens ut med sin nya hoj innan bakhjulet visar hur såphalt det är i början. :(

ja shit, det enda han tänkt på hela dan innan han fick ut den är "nu jävlar ska här gasas sejtan"

De kör helt säkert sina egna hojar.
De stora väger nog runt 250 kg tankade.

Nästan fem gånger min egen vikt ink mej själv på hojjen altså. Skulle aldrig våga sätta mej på en sån där i en sandig brant nedförsbacke :näsblod

Murphys law smiskar han på fingrarna direkt. :gnissla

Hoppas han inte skrapade sönder för mycket lackad plast, men från den positiva sidan kanske han kommer på att kåplösa hojjar kan va rätt balla också! :tummenupp

Last edited:
Jaha... Då vet man vad man har att vänta sig innan man blir full-lärd, har precis inhandlat en adventure... :gnissla

Lika bra du tecknar extra bred fordonsförsäkring direkt, du vet ju att den kommer välta så fort du ens tänker tanken att du ska dra på dej goretex stället :pannkyss

Blir man automatiskt en kass hojförare när man sätter sig på en BMW?
Eller är det bara för att det är feta gubbar med dålig motorik och ett extremt hat av kamphundar som kör dom?

Jaha... Då vet man vad man har att vänta sig innan man blir full-lärd, har precis inhandlat en adventure... :gnissla

Grattis :tummenupp
Köpte själv en till i förra veckan, så nu har jag två :D
Den "gamla" ska avyttras till våren.

Du kommer snart upptäcka att du befinner dig på helt andra ställen än alla andra motorcyklister. Jag ser nästan aldrig nån annan när jag är ute och kör :)

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back