Det kan gå åt pipan med BMW också...

AnteF

Gubbjävel
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
BMW K1300S + Tesla P85D
Fan vad BMW suger! Kommer ALDRIG köpa en BMW efter detta, ALDRIG!
Detta är ju skandal, detta är ju ingenting dom visar upp i butikerna när man ska köpa en! Detta blir ju ett fall för ARG när aftonbladet har publicerat den på sin hemsida...
Detta, detta, detta....

[YOUTUBE-ID]FxbHyEIkgdU[/YOUTUBE-ID]

Jag tycker samma om Suzuki, skall maila konsumentverket nu. :D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Klåpare utan dess like på grundkurs, luktar weekendwarriors som handlat sig en livsstil, kort och gott ett äventyr. :D

Även om det är tunga bågar de flesta ramlade ikull med, så är den gemensamma nämnaren total brist på kompetens och talang.

Meeeeeen...det är jänkare antar jag? :D

/J
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Klåpare utan dess like på grundkurs, luktar weekendwarriors som handlat sig en livsstil, kort och gott ett äventyr. :D

Även om det är tunga bågar de flesta ramlade ikull med, så är den gemensamma nämnaren total brist på kompetens och talang.

Meeeeeen...det är jänkare antar jag? :D

/J

jo även om det är att köpa sig till en livsstil så tycker jag många gör samma sak när de köper andra sorters hojjar.

dessa weekendwarriors verkar ju iaf ha kul, de skulle jag iaf haft om jag var en av dessa :)
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
[YOUTUBE-ID]FxbHyEIkgdU[/YOUTUBE-ID]

Jag tycker samma om Suzuki, skall maila konsumentverket nu. :D

Såg faktiskt en sån grej live för några år sedan utanför en mc verkstad, en kille hade fått nya ostar fram och bak tydligen, drog omkull, framför sin polare när dom körde iväg, tog av sej hjälmen och kollade på sin moppe som låg ned och läckte nånnting, han sa inte ett ljud, bara stod där helt uppgiven :näsblod
 

AnteF

Gubbjävel
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
BMW K1300S + Tesla P85D
Såg faktiskt en sån grej live för några år sedan utanför en mc verkstad, en kille hade fått nya ostar fram och bak, drog omkull, framför sin polare när dom körde iväg, tog av sej hjälmen och kollade på sin moppe som låg ned, och han sa inte ett ljud, bara stod där helt uppgiven :näsblod

Jag är tillräckligt klantig själv för att göra en sån sak, men varje gång jag har hämtat ny hoj eller fixat nya däck så kör jag extremt försiktigt i början. Är såphalt innan man ruggat lite.

Tycker synd om killen ovan, hinner inte ens ut med sin nya hoj innan bakhjulet visar hur såphalt det är i början. :(
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Jag är tillräckligt klantig själv för att göra en sån sak, men varje gång jag har hämtat ny hoj eller fixat nya däck så kör jag extremt försiktigt i början. Är såphalt innan man ruggat lite.

Tycker synd om killen ovan, hinner inte ens ut med sin nya hoj innan bakhjulet visar hur såphalt det är i början. :(

ja shit, det enda han tänkt på hela dan innan han fick ut den är "nu jävlar ska här gasas sejtan"
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
De kör helt säkert sina egna hojar.
De stora väger nog runt 250 kg tankade.

Nästan fem gånger min egen vikt ink mej själv på hojjen altså. Skulle aldrig våga sätta mej på en sån där i en sandig brant nedförsbacke :näsblod

Murphys law smiskar han på fingrarna direkt. :gnissla

Hoppas han inte skrapade sönder för mycket lackad plast, men från den positiva sidan kanske han kommer på att kåplösa hojjar kan va rätt balla också! :tummenupp
 
Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jaha... Då vet man vad man har att vänta sig innan man blir full-lärd, har precis inhandlat en adventure... :gnissla
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Jaha... Då vet man vad man har att vänta sig innan man blir full-lärd, har precis inhandlat en adventure... :gnissla

Lika bra du tecknar extra bred fordonsförsäkring direkt, du vet ju att den kommer välta så fort du ens tänker tanken att du ska dra på dej goretex stället :pannkyss
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Blir man automatiskt en kass hojförare när man sätter sig på en BMW?
Eller är det bara för att det är feta gubbar med dålig motorik och ett extremt hat av kamphundar som kör dom?
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jaha... Då vet man vad man har att vänta sig innan man blir full-lärd, har precis inhandlat en adventure... :gnissla

Grattis :tummenupp
Köpte själv en till i förra veckan, så nu har jag två :D
Den "gamla" ska avyttras till våren.

Du kommer snart upptäcka att du befinner dig på helt andra ställen än alla andra motorcyklister. Jag ser nästan aldrig nån annan när jag är ute och kör :)
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Jag ser nästan aldrig nån annan när jag är ute och kör :)

Det kan bero på en av två saker:
1. Dom andra kör så mycket fortare än dej att du inte hinner uppfatta dom
2. Du glömde byta till offroad-ostar och sitter fast i en sandgrop mitt ute i obygden

:tummenupp
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top