"Det känns som jag har glömt något"

Freon_leon

Johan
Gick med
31 May 2004
Hoj
Snart en R6
Har ni någon gång glömt något som tillslut har gjort att saker blir mycket dyrare än vad ni tänkt er.

Kan börja med ett exempel. Skulle hämta hojen från service för någon vecka sedan, fick skjuts till verkstaden 3 mil hemifrån av en kollega. Gick in och hämtade hojen betalade glatt, änteligen skulle man få ut och köra lite :tummenupp . Startade hojen och började kränga på mig skinstället och stövlar, satte mig på hojen och sträckte mig efter hjälmen som jag trodde hade hängt på backspegeln men den var inte där :confused: , började nervöst kolla på marken runt omkring för att se om den låg där men icke :huvet glömde såklart hjälmen i bilen hemma. Var bara att gå in i butiken igen och köpa sig en ny hjälm, dom tittade lite konstigt på mig tyckte jag :3freak . Så har ni gjort något liknande eller något helt annat som blev dyrare än tänkt?

Det lät som en väldigt dyr lösning.

Men visst, en extrahjälm är ju alltid en extrahjälm...

Jag gick runt i Mc-huset i Malmö häromdagen. Såg inte förrän jag kom hem att gylfen var öppen.. :hihi

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back