Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Fyfan. Skrattar så jag gråter!
På grund av rådande Corona-kris tvingas jag genomlida fler videokonferenser än vanligt.

Jag tar 10 videokonferenser i veckan före att flyga ToR till stockholm en gång och bo på Scandic, men sen måste ju folk lära sig hur man har en videokonferens någon gång.

Det är som om folk aldrig har haft videokonferens förr, vilket dom kanske inte har, för att det är alltid som i videon, eftersom folk aldrig har haft videokonferenser förut, så då är det bättre att flyga 12 mellanchefer från hela landet till stockholm för att sitta på ett möte som egentligen skulle ha varit ett e-mail

ELLER SÅ LÄR MAN FOLK HUR MAN HAR VIDEOKONFERENSER!!!!!!!!!!

Jag tar 10 videokonferenser i veckan före att flyga ToR till stockholm en gång och bo på Scandic, men sen måste ju folk lära sig hur man har en videokonferens någon gång.

Det är som om folk aldrig har haft videokonferens förr, vilket dom kanske inte har, för att det är alltid som i videon, eftersom folk aldrig har haft videokonferenser förut, så då är det bättre att flyga 12 mellanchefer från hela landet till stockholm för att sitta på ett möte som egentligen skulle ha varit ett e-mail

ELLER SÅ LÄR MAN FOLK HUR MAN HAR VIDEOKONFERENSER!!!!!!!!!!
Ursäkta det gick inte att höra vad du sa. Pröva att starta om datorn och ansluta till mötet igen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT