Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Måste finnas 2 stolta föräldrar bakom denna "dam" oavsett om hon trollar eller inte :facepalm...

Hon verkar ha lite problem med svenska, och intellektet. Och lite sne i nyllet, men i övrigt ser jag inget som utmärker henne?

Hon verkar ha lite problem med svenska, och intellektet. Och lite sne i nyllet, men i övrigt ser jag inget som utmärker henne?

Finns garanterat massvis me folk som TÄNKER de hon bara måste visa världen... Personligen vandrar tankarna iväg åt ordet "attentionwhore"... Men sen har ja aldrig förstått mej på videobloggar heller för den delen, knappt bloggar öht :D...

Finns garanterat massvis me folk som TÄNKER de hon bara måste visa världen... Personligen vandrar tankarna iväg åt ordet "attentionwhore"... Men sen har ja aldrig förstått mej på videobloggar heller för den delen, knappt bloggar öht :D...
Har träffat ett flertal kvinnor och män som tänker som henne. Iofs är de väl för det mesta bättre på just tänkandet och svenskan, men det kräver nog viss ihärdighet att bli så dålig på det som hon är. :D

Har träffat ett flertal kvinnor och män som tänker som henne. Iofs är de väl för det mesta bättre på just tänkandet och svenskan, men det kräver nog viss ihärdighet att bli så dålig på det som hon är. :D

Hon har nog slagit skallen i sänggaveln lite för många gånger :3freak

Måste finnas 2 stolta föräldrar bakom denna "dam" oavsett om hon trollar eller inte :facepalm...

Snarare en alkad morsa, okänd farsa och en bunt mammas pojkvänner som tagit för sig lite av dottern.

"...svenska killar bla bla försöker vara smarta genom att läsa på aftonbladet.se." :lol

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph