Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

[YOUTUBE-ID]VtPf1lpCISw&[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]6Rkaei9jOm4&hd=1[/YOUTUBE-ID]
ADHD?!
[YOUTUBE-ID]1x69Q6ov2sQ&hd=1[/YOUTUBE-ID]

Jag visste väl det. Jag kollade på det där avsnittet (och alla andra också när jag har tid) och jag och tjejen bråkade om vad han sa. Jag var helt övertygad om att han sa E-vitamin men tjejen sa att han sa B.
Nu ska jag fan visa henne när hon kommer hem, jag har ALDRIG fel :mad:

Detta va väl kanske inte de mest intelligenta draget kanske...

http://www.youtube.com/watch?v=dA9OMQmnT60&feature=player_embedded

Haha, han fick vad han bad om :D

Jag och en polare cyklade nästan på en älg en gång när vi cyklade bana i skogen. Antagligen blev älgen lika rädd som vi och stack åt andra hållet.

Last edited:
Jag visste väl det. Jag kollade på det där avsnittet (och alla andra också när jag har tid) och jag och tjejen bråkade om vad han sa. Jag var helt övertygad om att han sa E-vitamin men tjejen sa att han sa B.
Nu ska jag fan visa henne när hon kommer hem, jag har ALDRIG fel :mad:

Det är ingen idé. :gnissla
Spelar ingen roll om man har "bevis", sms, MSN-logg eller liknande.
De bryr sig väldigt sällan när man nöjd (:rolleyes:) kommer och ska överbevis dem.

/En som aldrig heller har fel :D

HAHAHAHAHHAH
[YOUTUBE-ID]xbCq5Zexfd4&hd=1[/YOUTUBE-ID]
japan + iphone 4s :rofl
[YOUTUBE-ID]RiU8GPlsZqE&hd=1[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Höhö. Men jag är helt på Siris sida här. Hur jäkla svårt kan det va att säga rrrr. De har väl tunga i Asien?

Fast tänkt dig själv om du skulle behöva prata med en afrikansk datorröst som ber dig uttala ett ord bestående av gutturala klickljud, dvs ett ljud som inte finns i ditt vokabulär... En del japaner säger mycket riktig R, men en del säger L. Det finns ingen skillnad i betydelse i deras språk, så inte alla lägger sig till med både och...:)

Fast tänkt dig själv om du skulle behöva prata med en afrikansk datorröst som ber dig uttala ett ord bestående av gutturala klickljud, dvs ett ljud som inte finns i ditt vokabulär... En del japaner säger mycket riktig R, men en del säger L. Det finns ingen skillnad i betydelse i deras språk, så inte alla lägger sig till med både och...:)

Kan hända att i vardaglit tal så blir rrr:en lll men man kan väl försöka styra upp ett rrr om det krävs av en. Engelska är ju inte direkt främmande för japaner och många snackar väldigt bra engelska där.

Jag tror nog jag skulle kunna styra upp ett alldeles ypperligt klick om det skulle krävas av mig. Man får väl lägga manken till för böfvulen :mad:

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN