Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Dessutom är många amerikanska "vinterdäck" otroligt dåliga.
Hög prioritet på livslängd och pris.

Jag skulle vilja säga att jänkare är vana vid halvdan kvalité och ett lägre pris. Därför prånglas det ut halvdana däck till ett förvånansvärt låga priser, men visst finns det riktiga att få tag på: på beemern sitter det Bridgestone Blizzak och på trucken Michelin modell jättetyst och dyrt.

Afrikanamerikanjapanen är K1 fajter och resten av gänget är kända komiker. Skönt land att leva i där alla inte tar sig själva på så stort allvar.

:tummenupp

Haha, kul! Trodde det var någon gameshow som vilken som helst sådär. Kul med lite bakgrundsfakta:tummenupp

Men du måste medge att det är mycket knäppt på japansk tv:D

[YOUTUBE-ID]Ulv4wt5NuvM[/YOUTUBE-ID]

Hahaha!

Henrik Dorsin rockar.

Min finska kollega tyckte inte denna var kul =)

Hahah dumm o dummare visades ikväll på tv och av min förvåning var en Anka med som synts mycket 2010 i tv. Men aldrig har detta nämnts.
Fan är dum o dummare så gammal film, eller är det hon som åldrats så enormt.

[YOUTUBE-ID]zihvanvh7s8[/YOUTUBE-ID]

Hahah dumm o dummare visades ikväll på tv och av min förvåning var en Anka med som synts mycket 2010 i tv. Men aldrig har detta nämnts.
Fan är dum o dummare så gammal film, eller är det hon som åldrats så enormt.

Behövs inte eftersom alla förmodligen redan visste om det. Det där var hennes genombrott. Hennes "15 minutes of fame" (15 seconds...), som gjorde att hon senare började uppvaktas av rikingar....

Filmen är apgammal.

Behövs inte eftersom alla förmodligen redan visste om det. Det där var hennes genombrott. Hennes "15 minutes of fame" (15 seconds...), som gjorde att hon senare började uppvaktas av rikingar....

Filmen är apgammal.

haha 15 sekunder o sen langar man fram o bakstjärt tills man får ett eget tränings program på tv.

ah då börjar man bli gammal med andra ord, för minns när den filmen kom som om det var några år sen.

edit: kollade upp det, filmen kom ut 1994, 16år sen. Fan då har det gått ut riktigt illa för henne på 16år för idag ser hon ut som en gammeltacka

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...