Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Är Bögiska ett eget officiellt språk numera?

Brevid mitt jobb så har två olika bögpar slagit sig ner, det första paret avslöjade jag en sommar när dom hade fönstret öppet och höll på att duka bordet då jag på bögiska hör "Johaaan, kan inte du lägga fram tabletternaa"

Det andra paret kom in och sa "vi är ett par bögar som kommer att bo grannar med er, vi spelar piano båda två, så ni får säga till om det låter mycket inne hos er så låter vi bli att spela under era öppettider"

Varpå jag lovade att pianomusik inte var störande inne i vårat garage...

Sen frågade dom om jag visste vilka som bodde i den andra lägenheten och dom höll pa att garva ihjäl sig när jag förklarade vad min gaydar reagerat på...

Åsså har vi ju frisören på hörnet, det är ju en lågoddsare, han cyklar till jobbet men han har säkert en TTS.....

Alla pratar som snubben i filmen.

Är Bögiska ett eget officiellt språk numera?

Brevid mitt jobb så har två olika bögpar slagit sig ner, det första paret avslöjade jag en sommar när dom hade fönstret öppet och höll på att duka bordet då jag på bögiska hör "Johaaan, kan inte du lägga fram tabletternaa"

Det andra paret kom in och sa "vi är ett par bögar som kommer att bo grannar med er, vi spelar piano båda två, så ni får säga till om det låter mycket inne hos er så låter vi bli att spela under era öppettider"

Varpå jag lovade att pianomusik inte var störande inne i vårat garage...

Sen frågade dom om jag visste vilka som bodde i den andra lägenheten och dom höll pa att garva ihjäl sig när jag förklarade vad min gaydar reagerat på...

Åsså har vi ju frisören på hörnet, det är ju en lågoddsare, han cyklar till jobbet men han har säkert en TTS.....

Alla pratar som snubben i filmen.

Kom efter snuten i hollywood, tvåan tror jag.

Dance Assassin

Underhållande snubbe :D
[YOUTUBE-ID]wo1hW6_-d_Q[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]bNULTnkvo4Y[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]m9nVENReGBY[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]RVlGm-s7Lz8[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion