Det jag har svårast att inte skratta åt på YouTube

Det är sällan jag dubbelpostar i denna tråd och om du orkar kolla några sider bakåt..
Men ist för och låta gubbgrinigheten kliva frammåt så letar vi nya klipp och förgylla denna tråd med ist.
ursäkta dubbelposten förresten! :krama

Det är sällan jag dubbelpostar i denna tråd och om du orkar kolla några sider bakåt..
Men ist för och låta gubbgrinigheten kliva frammåt så letar vi nya klipp och förgylla denna tråd med ist.
ursäkta dubbelposten förresten! :krama

Det är tydligt att trots att det är en humortråd så ska man inte försöka skoja till det..

Denna var rätt rolig att titta på iom man vet att det är ett skämt, men det är ett rätt så grovt och på snudden till hemskt skämt.
Personligen skulle jag bli skit rädd och då e ja en tuff kille :rolleyes:

Ser ju att vara ett effektivt sett att bli skjuten på.:tummenupp

Jo det är ju ett litet farligt skämt men tanke på vapenlagarna i usa:P I ett annat klipp där han spelar zombie springer en kille med en pistol dragen, så han verkar inte lättskrämd. Dum kanske är rättare ord men det låter jag vara osagt:P :-)

Garvar inte direkt, men det här är så fantasiskt på så många plan att det bara måste få vara med:banana Och det får mig helt klart att le :D Sinnessjukt, hur fan gör karln? Är det ens möjligt??:va

http://www.youtube.com/watch?v=vQhqikWnQCU

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...