Det här var inte bra,,,

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Jag var så jäkla dum att jag var nere hos Bröderna Hörberg i eftermiddag.

Och provade Ducces Streefighter:arsele

Ett tips till er alla, gör inte det. Prova INTE den.
Mer beroendeframkallande hoj har jag aldrig
varit med om.

%"/)##"/&%")/¤"=/. Jag hade ju inte tänkt köpa ny hoj i år.

Härligt! Naket är nice ;)
Ska själv ner till lödde på fredag eftermiddag för att prova Ktm Superduke :tummenupp

Duccar är obra att prova, åkte till Italia Bike Center på demodag i maj 2009 (på en RSV), slutade med 1098:a i juni. :huvet

Härligt! Naket är nice ;)
Ska själv ner till lödde på fredag eftermiddag för att prova Ktm Superduke :tummenupp

Jag vet att du e sugen på att byta. Har du råd, så prova Duccen. Den var riktigt nice. Jag har provat SuperDuken, men, Duccen var mycket trevligare. Men smaken é ju som baken:D

Duccar är obra att prova, åkte till Italia Bike Center på demodag i maj 2009 (på en RSV), slutade med 1098:a i juni. :huvet

O de gör, ont?:tungan

Last edited:
Perfekt väder två dagar i rad. Ångrar lite att jag inte hade bättre planering, då hade jag kört ner i fredags. Var på väg att köra ner i förmiddags trots tight om tid men insåg att det skulle bli lite väl stressigt. Hade gärna testat nymodigheterna inkl Diavel från Ducati. Någon som testat den?

Jag vet att du e sugen på att byta. Har du råd, så prova Duccen. Den var riktigt nice. Jag har provat SuperDuken, men, Duccen var mycket trevligare. Men smaken é ju som baken:D

Nja en streetfighter har jag inte råd med.
Sen tror jag inte ens jag vill veta Premien jag hade fått med en sån.

Äckligt trevlig verkar den vara, synd bara att den är så oful:huvet

Diavel? Designen är nog en vanesak, men den verkar ha fått fina omdömen från motorpressen och tidiga ägare. Är nog inte beredd att betala närmare 200' för en. En begagnad i framtiden. Why not? Givetvis som komplement.

Jag provade Streetfighter förra året och kan säga att det är ingen stadshoj alls, slira på koppling och man ligger nästan ner på den. Kul var den dock på landsvägen =) Igår testade jag Diavel och den var väl trevlig om man är 40+, gick som ett as men sittställningen är inte alls sportig och man måste vänja sig vid 240 däcket där bak.

Jag provade Streetfighter förra året och kan säga att det är ingen stadshoj alls, slira på koppling och man ligger nästan ner på den. Kul var den dock på landsvägen =) Igår testade jag Diavel och den var väl trevlig om man är 40+, gick som ett as men sittställningen är inte alls sportig och man måste vänja sig vid 240 däcket där bak.

Duccarna är sådär i lågfart, det rister och rycker... :D De är trots sitt rykte, och de vackra linjerna, taskigt val för posörer, de trivs bäst på de där fina krokiga 70-vägarna - eller storbanan...

Silvervargen - Nä inte alls faktiskt, men mycket blir lidande pga den där ödesdigra dagen i juni 2009. :gnissla :D

Var det du som stog på busshållplatsen på fältarpsvägen?

Jag kom på XR'n och var sååå nära att vända och ta en koll på Duccen, men var på väg och hade lite ont om tid...

:hej

Jag gick och köpte mig en street triple R idag :)
Äntligen! Grattis!
Köp nu "snabbgasen" till den också (gasrullen från en Sprint).
Tommy på Triumph Center Skåne vet vad jag snackar om.

Välkommen ut från cheyhojsträsket. :krama

Äntligen! Grattis!
Köp nu "snabbgasen" till den också (gasrullen från en Sprint).
Tommy på Triumph Center Skåne vet vad jag snackar om.

Välkommen ut från cheyhojsträsket. :krama

Ja beshar sa nåt om de .
Han sa dock att ja kunde ta ett från speed triple.
Men är de bara gasrullen eller?
Kan ju inte va så farligt dyrt.

Ja beshar sa nåt om de .
Han sa dock att ja kunde ta ett från speed triple.
Men är de bara gasrullen eller?
Kan ju inte va så farligt dyrt.
Det är inte dyrt och jäkligt mycket skönare, särskilt på bana. Det var kanske från en Speed Triple gasrullen kom ifrån..? :va Jaja, whatever.
Ta det försiktigt med de små små insexskruvarna till styrändarna bara eller be Triumph byta.

*/ ?>
Back