Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GODIS !!!!! '
det första jag ska göra när jag gått klart min utbildning och skaffat ett välbetalt jobb är att köpa allt det jag inte kunnat köpa nu när jag är ung och kåt![]()
förresten är den där 300exc vägreggad eller är du en buse?![]()
![]()
Det var de vackraste jag sett iår
![]()
Vart fick du tag på de fälgarna
![]()
Skaffade mig tidigare iår en Suzuki RGV250, som är i dagsläget snart utrustad med lite godis från Tyga
![]()
Vägreggad, min plan är att försöka besiktiga den nästa vecka! Ska lägga upp en till bild senare när den har blivit klarSatan det här är ren hojporr. Är den vägreggad eller ska den gå bana?
Vägreggad, min plan är att försöka besiktiga den nästa vecka! Ska lägga upp en till bild senare när den har blivit klar![]()
Självklart inte, valdes till förra månadens "Bike of the Month" på rgv250.co.uk! Finns även på första sidan hos Tygas hemsida ocksåDu har väl inte missat Buspojkes projekt? (Färdigt nu)
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=175457
Du har väl inte missat Buspojkes projekt? (Färdigt nu)
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=175457
Självklart inte, valdes till förra månadens "Bike of the Month" på rgv250.co.uk! Finns även på första sidan hos Tygas hemsida också![]()
Tog A-kortet i måndags. Så nu spruttar jag runt på denna skapelse
![]()
Du ska då jävlar i de mig alltid vara värst![]()
Riktigt, riktigt fin. Skulle till och med kunna ha en sådan själv, fastän det är kåteäm...![]()
Skaffade mig tidigare iår en Suzuki RGV250, som är i dagsläget snart utrustad med lite godis från Tyga
![]()
Fick den för bara 18k. Det är en RGV250 VJ22 -94, uttagen -98, 1000mil på mätaren. Köpte den i ofärdigt skick med Arrow avgassystem, Tyga kåpor och Öhlins stötdämparePORR!!!!!!!
Jag letar också efter nån skön 2t hoj som man kan ha och ligga och pressa riktigt med.
Vad gav du för den hojen?
Måste ha 2t!!!!!!
Fick den för bara 18k. Det är en RGV250 VJ22 -94, uttagen -98, 1000mil på mätaren. Köpte den i ofärdigt skick med Arrow avgassystem, Tyga kåpor och Öhlins stötdämpare![]()
sj tog jag a-beg, i torsdags, så snart jag fått i väg min hoj så blir det en aprilia sxv 550. provkörde i lördags jävla drag i den.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |