Det här med att vinka till varandra när man kör hoj...

ps. Han hade en harley-klubb i Thailand. Det var märkligt sa jag då till han, som då ilsknade till igen. Som om alla svensson borde veta att harleyklubbar i Thailand är rätt vanligt. :brynad

Det var ju en del svenskt klubbfolk med förkärlek till HD som letade upp vilsekomna barn efter tsunamin 2004. De sålde sen dem vidare på lite olika håll. Du råkade inte fråga om ev koppling?

Jag brukar hälsa på likasinnade när jag går omkring på nudiststranden med ribba men jag har märkt att det bara ger mig antingen väldigt konstiga blickar eller väldigt öppna inviter. Jävligt tråkigt då jag är där för att visa upp min prakt för damerna, jag är inte intresserad av män :mad:

"Likasinnade"? I din värld - heta brudar. I den tyska världen av tjockisar - du.

Deal with it. :hihi

"Likasinnade"? I din värld - heta brudar. I den tyska världen av tjockisar - du.

Deal with it. :hihi

Alltså, jag brukar bara hälsa på de andra nakna männen med prakten i vädret, damerna ignoreras nonchalant för att spela cool.

Det var ju en del svenskt klubbfolk med förkärlek till HD som letade upp vilsekomna barn efter tsunamin 2004. De sålde sen dem vidare på lite olika håll. Du råkade inte fråga om ev koppling?

Där ser man! Nja asså jag försökte fråga lite men han verkade tolka det som om jag drev med han och tittade mest bara surt på mig.

Så om jag naken, endast iförd en volvokeps över mina perukdreads, och med stånd framför en udda färgad ford minibuss samtidigt som jag pekar finger och nickar lite coolt åt mötande så är jag garanterad att de pekar finger tillbaka?

Så om jag naken, endast iförd en volvokeps över mina perukdreads, och med stånd framför en udda färgad ford minibuss samtidigt som jag pekar finger och nickar lite coolt åt mötande så är jag garanterad att de pekar finger tillbaka?

Hur ska de se att du har stånd när du sitter bakom ratten och inte heter John Holmes? Nej serru, du får nog tamejfan stå upp i sätet och vifta med klockspelet för att du ska få någon respons.

Vi som kör C1 hälsar glatt eftersom inga andra MC-åkare hälsar. En del gåntrafikanter (!) vinkar också!

Det kan vara så att jag inte är helt som man ska, men om någon tittar mig i ögonen och håller kvar blicken hälsar jag :hej

Ett leende och ett hej kostar inte så mycket :hej

Det kan spela in att jag är uppväxt på landetlandet :näsblod

Det kan vara så att jag inte är helt som man ska, men om någon tittar mig i ögonen och håller kvar blicken hälsar jag :hej

Ett leende och ett hej kostar inte så mycket :hej

Det kan spela in att jag är uppväxt på landetlandet :näsblod

Jag hälsar alltid på grannar, vinkar o lipar alltid åt barn som sitter bakåtvända i bilen.
Leendet kan man ha till övers åt folk ändå. :)

Jag hälsar alltid på grannar, vinkar o lipar alltid åt barn som sitter bakåtvända i bilen.
Leendet kan man ha till övers åt folk ändå. :)

Lipar åt barnen? :gråta Åt barn gör man såhär :dummer
Ni pratar så konstigt.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing