Video Det här kunde ha slutat riktigt illa...

Undrar varför de fortsätter att köra fort i den kurvan?

Med tanke på antalet som kraschar där hela tiden så kan man ju tycka att folk är medvetna om att de statistiskt sett borde krascha i den kurvan och därför ska ta det lungt.

Fotokurvan på bulten är det väll inte så många som kraschar i? Jag har aldrig sett någon krascha där iaf...

Fotokurvan på bulten är det väll inte så många som kraschar i? Jag har aldrig sett någon krascha där iaf...

Brukar bli ett par st per säsong.. De flesta i riktning mot Tungelsta.

Korsar m ao mötande körfält på sin färd mot diket.

Med tanke på antalet som kraschar där hela tiden så kan man ju tycka att folk är medvetna om att de statistiskt sett borde krascha i den kurvan och därför ska ta det lungt.

Det brukar vara både fuktigt och sandigt i den kurvan och naturligtvis är det fotografernas fel.

Klantigt, allt pga han körde för galet, hoppas han lärde sig en läxa iaf. Han klarade sig bra, tur att bilisten kröp förmodligen för denna var så trött på hojåkarna där ;)

Det mesta jag har sett på en dag i fotokurvan är tre stycken. :crash

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back