"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Arbets kollega skall få sin x5yngefär samtidigt byggs ju i USA så hans är i Tyskland i 2,5 månader för att bmw skall gå igenom bilen byggkvallitwn i USA är tydligen så kass. 1,1miljon kostar hans med bensin motor.
Denna är byggd i Sydafrika. Vet ej om det är bättre eller sämre, men jag litar på att den är väl ihopskruvad när den väl kommer. Bensinare e gött med ljudet o gången, men tycker inte karaktären passar i större bilar.

Denna är byggd i Sydafrika. Vet ej om det är bättre eller sämre, men jag litar på att den är väl ihopskruvad när den väl kommer. Bensinare e gött med ljudet o gången, men tycker inte karaktären passar i större bilar.
Kan ej specen men massor av kolfiber o 21" 335 bak o 21"295 fram M modell så det är väl v8 Turbo antar jag.

Din e 4L dieseln? Den går ju som en bensin rapp som fasen o inget diesel katter, sjukt fin motor..

Kan ej specen men massor av kolfiber o 21" 335 bak o 21"295 fram M modell så det är väl v8 Turbo antar jag.

Din e 4L dieseln? Den går ju som en bensin rapp som fasen o inget diesel katter, sjukt fin motor..
Jo, dom är allt rappa med fint register. Det är en 3.0 diesel, men den heter 40. Lite lurendrejeri.

Kinesernas uppfattning om hur ett hundhalsband mäts är inte samma som övriga världens, något som visserligen redan på pappret skulle bli tight på en Husky och behöva skarvas på är till och med trång att trä på en mugg, och då är det här ändå storlek Large :D
Blir till att sy för att få hunden fin på julafton :D
IMG_20211220_165957.jpg

bör gå som fan har haft en original hundkojja var väl runt 35 hk om jag kommer ihåg rätt

Om ni vill se ett yber seriöst hundkojbygge sök påprojekt binky på tuben,

2 l Turbo motor
4 hjuls drift.
Flipfront
Tja för att vara rälig är väll bara taket o utseendet bmc såhär 37 avsnitt o 4 år senare.

Förvisso inte köpt, utan fått. Men ändå :giggle: .
Ungdomarna hemma vet precis vad jag behöver.
Kniven är en japansk Higo no Kami som är tillverkad med samma design sedan 1921.

DSC_6253.jpg

DSC_6249.jpg
God fortsättning på er!

From the good people of China. Beställde den 6/12 och hämtade i dag. Ganska ok leveranstid så här års tycker jag.

IMG_20211227_172057-01.jpeg

Screenshot_20211229_114049_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg

Denna kameran blev det väldigt billig men får mycket bra betyg och massor ingår so. Kostar extra på många andra kameror 128Gb minnes kort bla.

Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back