Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har Barbara pyspunka?Ursäkta men va är det för något???
Denna är byggd i Sydafrika. Vet ej om det är bättre eller sämre, men jag litar på att den är väl ihopskruvad när den väl kommer. Bensinare e gött med ljudet o gången, men tycker inte karaktären passar i större bilar.Arbets kollega skall få sin x5yngefär samtidigt byggs ju i USA så hans är i Tyskland i 2,5 månader för att bmw skall gå igenom bilen byggkvallitwn i USA är tydligen så kass. 1,1miljon kostar hans med bensin motor.
Kan ej specen men massor av kolfiber o 21" 335 bak o 21"295 fram M modell så det är väl v8 Turbo antar jag.Denna är byggd i Sydafrika. Vet ej om det är bättre eller sämre, men jag litar på att den är väl ihopskruvad när den väl kommer. Bensinare e gött med ljudet o gången, men tycker inte karaktären passar i större bilar.
Jo, dom är allt rappa med fint register. Det är en 3.0 diesel, men den heter 40. Lite lurendrejeri.Kan ej specen men massor av kolfiber o 21" 335 bak o 21"295 fram M modell så det är väl v8 Turbo antar jag.
Din e 4L dieseln? Den går ju som en bensin rapp som fasen o inget diesel katter, sjukt fin motor..

Vad är det jag tittar på?Ny motor till räser bilen
Det lär gå undanhonda b16a1 vtec 15o hk, sitter i min hundkoja racebil
View attachment 466760

|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!