"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
s-l1600.jpg

En AC/DC-Tig :yoparty Budgetmärke förvisso, men vad jag förstått ska det vara snarlikt Jasic vilket ska vara ett av de lite mer välrenomerade budgetsvetsmärkena. Hoppas att den ska duga fint för mitt hobbybruk åtminstone :)

Trimtuta.. gjorde typ noll skillnad så den kan du nog skippa. Temas marintuta, rostfri iaf låter ganska dovt men inte så högt. Hade förhoppning om att original som är lite mer gäll och högre skulle komplettera bra men dom spela ut varann, typ.

20200715-095758.jpg

View attachment 455117

En AC/DC-Tig :yoparty Budgetmärke förvisso, men vad jag förstått ska det vara snarlikt Jasic vilket ska vara ett av de lite mer välrenomerade budgetsvetsmärkena. Hoppas att den ska duga fint för mitt hobbybruk åtminstone :)

Så du har köpt en budgetvariant av en budgetvariant? Låter lågbudget!

En sån här och ett par passande brallor.

View attachment 454946View attachment 454947
Hoppas på att det ska bli rätt så mycket mindre varmt. :Bugar
Svalt är kanske för mycket att hoppas på?:hoppa
Välventilerat ser det ut att vara iaf.

Om någon undrar vad det är så:

Held Sonic Sportliche Sommerjacke
Held Vento Sportliche Sommerhose

Fick hem de två för några dagar sedan. Ser ut och känns som förväntat, bra kvalisort alltså.
Passar som förväntat också...även om det nog varit bättre för själen med en storlek mindre.
Har inte provkört än då det varit en aning kallt och blött för något som är så pass välventilerat.
Men vädret ser lovande ut i skrivande stund.

Last edited:
View attachment 455117

Min brann upp o ingen i hela Sverige kunde/ville laga den. Men den var bra till nikel drog gärnet när han tigade ihop mitt avsmalnande nav från xt600 till tt600, ns sving

Min brann upp o ingen i hela Sverige kunde/ville laga den. Men den var bra till nikel drog gärnet när han tigade ihop mitt avsmalnande nav från xt600 till tt600, ns sving

Det låter ju inte alls bra :näsblod samma märke och modell? Hade garantin gått ut eller kunde du inte skicka tillbaka den?

Fick bli en ny hjälm. En HJC I 70, så nu väntar man bara på att postnord ska leverera den utan några problem på vägen
63c3b7f1fbafc7cd819bafca7424435a.jpg

Skickat från min iPad med Tapatalk

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP