"Det här köpte jag idag!"-tråden

  • Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Jag har länge letat efter något bra fodral när man ska bära med sig både 3.5" hdd liksom 2.5" hdd och i synnerhet när man ska posta diskar för att skydda dom under transporten. Hittade de här fodralen som både är superbra för att skydda hdd och om inte annat för ren förvaring. Dessutom skickar de med antistatisk ESD-påse vilket är väldigt bra. :)

http://deltaco.elektronikfreak.com/

deltaco-1.jpg


deltaco-2.jpg


deltaco-3.jpg


deltaco-4.jpg
 
Det va billigt!

..men är det bara att köra nu eller ska jag blåsa upp den först, vad är upp/ner/ut/in och ska takluckan vara öppen, stängd eller delvis?

20190501-175011.jpg
 
Hittade min x-11 ifrån -01 som jag sålde (dum som jag var) -16 på annons i morses. Var å köpte tillbaka den nu i kväll. ????????
 
Nytt golv man tackarrr! Inte gjort det själv faktiskt, då hade jag iofs haft några lönnfack men man kan inte få allt. Nu kanske man skulle kränga lyan efter lite färdigställande, gärna i någon obskyr valuta så masen bara ser ett lockpris.. hmm.


..åh åh nu byter jag, eller ja vi får se, bakfjädrar på sportVerson. Beställde Lesjöfors förstärkta men bara halvrätt verktyg så jag fick bända bort den som gått av, fan vet hur det ska gå med den hela för att inte säga dom nya :smasha

20190510-192337.jpg
 
En till! Sjukt vad billigt man kan köpa dessa bilar för - rostfri, kamrem bytt, diverse framvagnsdetaljer bytta- känns som nya bilen att köra trots 14 k på mätaren.
Härligt. GT:n är en mysig kärra. Provkörde och var på vippen att köpa en när den kom för sisådär en 15 år sedan.
Vilken motor sitter i? 2,0ts?
 
Härligt. GT:n är en mysig kärra. Provkörde och var på vippen att köpa en när den kom för sisådär en 15 år sedan.
Vilken motor sitter i? 2,0ts?

Japp, 2,0 TS - Trevlig maskin. Då jag har tänkt att använda bilen som pendlarbil under sommaren så gick V6:an bort.
 
Japp, 2,0 TS - Trevlig maskin. Då jag har tänkt att använda bilen som pendlarbil under sommaren så gick V6:an bort.
2,0 TS är som du säger mysig. Efter uppdateringen som gjordes på den maskinen runt 2005 är den dessutom inte lika oljetörstig.
Dock bör man kolla oljenivån var 100:e mil eller ännu tätare. Jag hade en 156:a från 2001 som sörplade i sig nästan en liter olja Per 100 mil. Trots det var avgasvärdena perfekta.

Automatiskt oljebyte är en funktion, inte ett problem... ;)
 
2,0 TS är som du säger mysig. Efter uppdateringen som gjordes på den maskinen runt 2005 är den dessutom inte lika oljetörstig.
Dock bör man kolla oljenivån var 100:e mil eller ännu tätare. Jag hade en 156:a från 2001 som sörplade i sig nästan en liter olja Per 100 mil. Trots det var avgasvärdena perfekta.

Automatiskt oljebyte är en funktion, inte ett problem... ;)

Tack för heads up ang oljan. Har förstått att man får hålla lite koll på det.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top