"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
master-chin-up-bar-pro.jpeg

Nu jävlar.
Gör i nuläget 6 vettiga chins (om pull-ups om man nu vill kalla de det), innan 2019 är slut ska det bli 15 :yorock

chins-eller-pullups-1.jpg

Inte idag men väl igår blev det ett par stövlar från Forma - lätta och sköna. :-)

Köpte å köpte, la några timmar på att koppla in knivplottern i linuxmiljön för att jag kan och Inkscape har ett tillägg för vinylcut. :banana
Testdekalen ska sättas på en kompis Cheva :brynad
ChOrd.jpg
Har hittat lite Honda och Suzukifonter........

En SSD-disk..för att jag blev tvungen...för att jag lånat sonens...för att han ville ha tillbaka sin nu. Jäkla son.

Cutting it close..

20190214-083136.jpg

Fråga mig inte men ena pryon hade blivit inlåst mellan skjutdörrarna.. Tillslut öppna dom och jag hade två hantverkare i ryggen men fick försprång genom att inte ta någon rullkorg ????Noterade att man fintat genom att lägga dom hårda paketen på andra sidan än där dom brukar...

20190214-083117.jpg

Tog ett frivarv innan för att kolla utbudet och "lät" hantverkare 1 ta först, inte den längst fram du vet. Paket 2 hade öppet lock så jag armbåga undan den och tog paket 3 istället. Hantverkare 2:
-Så du vill inte ha en öppen alltså =)
-Precis!

08:03

20190214-083346.jpg

I fakking got one! :tummenupp Först ut o allting o allting plus annat viktigt.

20190214-083002.jpg

Nu måste jag bara hitta något XL-pack tulpaner någonstans för att behålla husefriden hemmavid, tydligen torsdag idag.

En sådan om än snabbspolat:

Köpte å köpte, la några timmar på att koppla in knivplottern i linuxmiljön för att jag kan och Inkscape har ett tillägg för vinylcut. :banana
Testdekalen ska sättas på en kompis Cheva :brynad
View attachment 447587
Har hittat lite Honda och Suzukifonter........

- Kan du kanske ta fram dekaler i plast för min hoj då? Den ska ju - om allt faller ut som tänkt - döpas om till "ZX8-R", i samma stil som nuvarande logga.

- Kan du kanske ta fram dekaler i plast för min hoj då? Den ska ju - om allt faller ut som tänkt - döpas om till "ZX8-R", i samma stil som nuvarande logga.

Självklart, har du en bra bild på nuvarande logga och/eller nån bra vektoriserad bild from the net så kan det fixa sig. :tummenupp
Fixar upp till 61cm/24" bredd och längden är nog tillräcklig (beror på rullen).

"snabbt" moddad zx9r till zx8r...... dvs övre loggan är hemmagjord, de övriga två som referens.

zx-789r.png

*/ ?>
Back