"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Nöjd! ..tror jag

theedge.jpg

Köpte ett 3-pack knivar på ikea för 59.- ca en timme efter att jag skickat iväg alla mina på slipning och ville laga mat :gnissla

boot_muck_1.jpg
Mysigt.

Även dessa för husfriden.
60334at100797-zm.jpg

Har ett par vanliga stor och nu ett helt gäng "bruksskor". Är väl så det ska vara.

Även denna kom hem idag. Mer om det i ficklamps tråden.
RlafqME.jpg

Last edited:
DSC_0627.JPG

Impulsköp. Har svårt att låta bli att köpa schyssta knivar. Men som sagt...man kan aldrig ha för många knivar!

Last edited:
Tänkte köpa en Marantz SR7008 surround förstärkare nu i dagarna, men det blev ett impulsköp av kamin idag så nu får förstärkarbytet vänta ett tag. 13 750:- i rabatt på kaminen var för bra för att avstå :)

handol35t.jpg

En RMZ450 -06 som ishoj. Behöver dock plocka isär förgasare och byta munstycken och lite sånt då den bara går bra på choke. Den har stått i 5 år så det kan vara gammal sås kvar i förgasaren fortfarande dock, ska testa göra rent den ordentligt innan jag gör något annat.

Några tips på vart man beställer reservdelar och sånt bäst här i Sverige? Behöver typ filter, stift, oljor, kedja och lite smått och gott.
Och bandage behöver jag, många. Ska kränga på finndubben och tänkte testa att göra det för hand för första gången, utan maskin :gnissla

En RMZ450 -06 som ishoj. Behöver dock plocka isär förgasare och byta munstycken och lite sånt då den bara går bra på choke. Den har stått i 5 år så det kan vara gammal sås kvar i förgasaren fortfarande dock, ska testa göra rent den ordentligt innan jag gör något annat.

Några tips på vart man beställer reservdelar och sånt bäst här i Sverige? Behöver typ filter, stift, oljor, kedja och lite smått och gott.
Och bandage behöver jag, många. Ska kränga på finndubben och tänkte testa att göra det för hand för första gången, utan maskin :gnissla
24mx.se är sidan för dig.

En MacBook äntligen.
Kan jag blåsa min gamla PC fullständigt och kränga den, eller kommer det att finnas kvar känsliga uppgifter?

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back