"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
CB650 -81

epevy7eb.jpg

En Audi S7. Ska bli kul att se om det blir bilen eller hojen som gör att lappen konfiskeras denna sommar.

3xmag.jpg1000x1000.jpg

Lite vapengodis, ska bli kul att se vad det är för kvalisort i grejerna då det var jäkligt billigt! Är det bara användbart blir jag nöjd, och vad jag sett av både verklighet (en kille på plutonen har ett likadant grepp) och videorecensioner (av förstoringsmodulen) verkar de lovande! :banana :machinegu :D

View attachment 401225View attachment 401226

Lite vapengodis, ska bli kul att se vad det är för kvalisort i grejerna då det var jäkligt billigt! Är det bara användbart blir jag nöjd, och vad jag sett av både verklighet (en kille på plutonen har ett likadant grepp) och videorecensioner (av förstoringsmodulen) verkar de lovande! :banana :machinegu :D

Får ni ha allsköns junk på grejera?

Får ni ha allsköns junk på grejera?

Nja, inte precis vad som helst. Folk skulle nog motsätta sig om vi frångick vapnets ursprungliga design eller monterade ett två meter långt kikarsikte och liknande. Men så länge vi håller oss inom rimliga ramar och inte pimpar sönder grejerna är det lite frihet under ansvar :) Vissa kör ju med vapenlampor och andra grejer så jag tänkte att en diskret liten 3x förstoringssats bakom aimpointen och ett främre grepp med utfällbara ben istället för ett utan ben inte skulle göra varken till eller från. Försortingssatsen kan dessutom tas av på en halvsekund genom att fällas bort och vridas 90 grader så den behöver inte ens synas när jag inte vill bruka den :)

Nja, inte precis vad som helst. Folk skulle nog motsätta sig om vi frångick vapnets ursprungliga design eller monterade ett två meter långt kikarsikte och liknande. Men så länge vi håller oss inom rimliga ramar och inte pimpar sönder grejerna är det lite frihet under ansvar :) Vissa kör ju med vapenlampor och andra grejer så jag tänkte att en diskret liten 3x förstoringssats bakom aimpointen och ett främre grepp med utfällbara ben istället för ett utan ben inte skulle göra varken till eller från. Försortingssatsen kan dessutom tas av på en halvsekund genom att fällas bort och vridas 90 grader så den behöver inte ens synas när jag inte vill bruka den :)

Du får rapportera om det påverkar snabbskotten sedan!

En fulhoj!
Kawasaki z500, att ha medan finhojen är o får lite omvårdnad, och kanske för lite ombyggnation till vintern....IMG_1344.jpg

Semesterdags......

Biljett CPH-BKK på business, BKK-MNL i economy t/r ca 3000 och boende 13dagar i Sebang $370 på ett dykcentra:banana:fyllisar

Last edited:
Lite it-geekande, en asus ac68u på väg hem.

KvBNSWTGJirKN4A1_500.jpg

Inet har drive under helgen...så det blev en ersättare till trotjänaren från dlink som jobbat klanderfritt lite mer än 5 år.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra