"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Ståldepån borde ha, vet inte om de säljer spill fortfarande dock. Hur mkt behöver du, kan kika om vi har ngn spillbit ligger på verkstaden

Blev en sväng till lelles, de hade ju nattöppet idag, och rea. Wooh! Ett par billiga rejsstövlar inför nästa säsongs jakt på licensen.
Det räckte ju dessutom med föga imponerande storlek 47!
20131024_220432.jpg

Mycket nöjd över dagens inköp... hittade också min nya kärlek också men han var för dyr ... just nu ... men aaaagggwww vem vet, sova på saken så kanske längtan efter KTM 250 Freeride r slutar pulsera i mitt hjärta... gonatt från rockmorsan

image.jpg

Ett klistermärke som man ska ha på armen?

Bara busa lite, det var skyddsfilmen som satt på displayen i brist på annat då den låg på laddning i skrivande stund men i klippet ser du den på ricKtigt.

Kul idé dock även om jag hoppas på betydligt bättre doningar i framtiden, men den passar bra in vid möten etc. när man vill vara lite diskret. Nu ska jag sitta o testa varenda gratisapp så får man se vad som finns, Samsung har även en modell men den kosta någon tusenlapp till och trots bättre specad så har den generellt fått sämre betyg.

Blev nya skoterhandskar på Bohlins idag, ger mer rörlighet än tumvantar och är varmare än fingervantar :)
(fast egentligen köpte jag dom bara för att kunna göra Vulcan-hälsningen från Star Trek... :rodnar )

jox1_b_6357.jpgspock_giving_vulcan_salute_286x215.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...