"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Nä däremot kommer jag ha en separat traction control enhet med launch control o stall om ja nu känner för det.
Billen kommer ha 2 fasta mapplägen, 1 "motorväg" eller besiktningsmap och en ordentlig. Sen allt annat för att få ner effekten så bra som möjligt.

Tänkte väl det, det är tämligen svårt att åka med mindre moment än hästkrafter :D

Vi köpte det av kyrkan, deras före detta pastorsexpedition/prästbostad. Prästen hade dispans på att bo där då han var just präst, men byggnaden är egentligen "för allmänt ändamål" och då måste det göras än ändring i detaljplanen för att man ska få bo där. Bara ett par ord på ett papper egentligen, men det skulle ta 2-3år för kommunen att ordna och så länge väntar vi inte...

Ja det var ju rätt klantigt av mäklaren!!! :)

Ja det var ju rätt klantigt av mäklaren!!! :)

Ja det kan man lugnt säga, det värsta var att hon inte ens bad om ursäkt för det. Tyckte inte att hon gjort något fel alls.. Men det har vi lagt bakom oss, nu blir det fokus på detta istället.

Fast egentligen i lördags.
img692_6.jpg

Last edited:
Blev fyra nya sommardäck till bilen och nya stötdämpare bak. En tråkig utgift till en bil som ska säljas, men samtidigt är den nog svårsåld med kassa däck och läckande dämpare.

10692070.jpgyo-ac02.jpg

Ett splonkans Yuasa-blyack till mitt Megalomonster. Fuckade upp mitt SkyRich Lionbatteri :gråta
Och ett par allveeedershandskar för Mc-bruk när jag ändå var i butik.

Fick hem 144kg gummi idag, ser ut som ja får vänta te höjningssatsen e hemkommen å monterad dock :crash

cooper1.jpg

Nä däremot kommer jag ha en separat traction control enhet med launch control o stall om ja nu känner för det.
Billen kommer ha 2 fasta mapplägen, 1 "motorväg" eller besiktningsmap och en ordentlig. Sen allt annat för att få ner effekten så bra som möjligt.

Då får man hålla utkik efter dig på träffarna..

efter en roadtrip med stopp vid puckon som inte vet va de säljer och bankomater som snor pengar så följde den här med hem!:tuttar
a5a48e96b02411e2af6f22000a1f9a09_7.jpg
Körde på bana för fötsta gången på 5 år idag fan va kul de e:banana

hjc-rpha-10-evoke-black.jpg
hjc-rpha-10-evoke-black-top.jpg

HJC r-pha 10 2150:- med frakt, helt okej pris tycker jag.
Hoppas som fan att den passar nu bara, köpte Medium 57-58cm med mitt huvud som är typ 57. :gnissla

Last edited:
Vad kör du för nåt?
Jag är inte på några träffar direkt, brukar bli medtvingad på ett par om året.

Kör en 911 men har bara varit på en träff hittils i år. Kan tänka mig att träffar inte är så intressant med den motorn ;) Köra något på strippen?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti