"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
idag köpte jag en barn grind så jag kan stänga bort hundar och illrar från hallen. så äntligen kan man komma hem utan att fånga djuren i farten och kliva i iller bajs som hamnat på dörr mattan i protest för man lämnat dom. jippi!!!!:banana

Det kommer sluta med att dem hoppar över o har kul i hallen istället.

nej då :) har en likadan till altandörren och den har funkat bra i två år. än så länge så är dom alla på rätt sida grinden. ;)

Idag blev det 30 kg finfin billet alumumsmums:banana Här ska fräsas styrkronor!:yoparty

Köpte ett gymkort. 6 månader för 500 kr. Hitta de nån annanstans om ni kan =)

Packar du ner mig i resväskan? I need a rest.

Haha, ja det hade kanske inte varit så dumt, en resa brukar vara ett perfekt sätt att få tankarna på annat håll och släppa vardagen :) Har inte träffat släkten sen 2008 heller så ser verkligen fram emot detta :)

Haha, ja det hade kanske inte varit så dumt, en resa brukar vara ett perfekt sätt att få tankarna på annat håll och släppa vardagen :) Har inte träffat släkten sen 2008 heller så ser verkligen fram emot detta :)

När jag gick i sjätte klass fick jag plats i en resväska tillsammans med en kompis, så jag tror att jag fortfarande kommer ner på egen hand. Dock får man nog betala extra för vikten, men det kan jag bistå med! :tummenupp

När jag gick i sjätte klass fick jag plats i en resväska tillsammans med en kompis, så jag tror att jag fortfarande kommer ner på egen hand. Dock får man nog betala extra för vikten, men det kan jag bistå med! :tummenupp

Imponerande! :tummenupp Får du plats i en resväska så blir det nog inte så dyrt med vikten heller tror jag ;) :)

Sovmorgonar köpte jag mig själv! I form av att byta skurkbussen mot pendlarmoppe

När jag gick i sjätte klass fick jag plats i en resväska tillsammans med en kompis,
så jag tror att jag fortfarande kommer ner på egen hand.

Jag har inte köpt något i dag, men jag kan krypa in i ett
40cm brett köksunderskåp och stänga dörren efter mig.
:glömdet

:hej

/e

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...