"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Funderat på att byta ut min gamla B&O tv ett tag som jag varit riktigt nöjd med. Men det var en bildrörs-tv och det var tillslut bara att inse att det var dags att gå vidare. Idag fick jag min Beoplay V1 "40 levererad lagom till hösten börjar ankomma.

Nya löparskor.
Blev i princip intersports billigaste av deras eget märke.
Så nu får vi se om jag kutar fortare med nya skor.
Vilket är deras egna märke?

Jag har kört på Asics i säkert tio år och nu börjar det bli dags att byta igen, lutar åt att det blir ett par sådana igen!

Vilket är deras egna märke?

Jag har kört på Asics i säkert tio år och nu börjar det bli dags att byta igen, lutar åt att det blir ett par sådana igen!

Pro Touch.

Ja Asics Gel modellerna var riktigt sköna men lite för smala för mina breda ankfötter :P

Det finns garage men som vanligt i det här stan är kötiderna 6-8 år. Tur att man kör tyskt som tål att stå ute.
Det sämsta med garage när det gäller lägenheter, man tycker ju att ett garage borde följa med lägenheten men inte. I vissa föreningar kan ju vissa sitta på 2-3 garage medans andra inte har nåt. Skevt! Ska du låta hojen stå ute också? :gnissla

Ett gäng sånna häringa följde med hem.
gotlands-red-october.jpg

- "Same procedure as last year!"

Äntligen dags igen. Passade på att bunkra ett par stycken. Karamelligg oktoberöl med tydlig beska... Smaskens som den är eller till någon höstig husmans.
Måste nog köpa ytterligare ett gäng så man klarar sig en bit inåt hösten då den bara finns tillfälligt.

- "Same procedure as last year!"

Äntligen dags igen. Passade på att bunkra ett par stycken. Karamelligg oktoberöl med tydlig beska... Smaskens som den är eller till någon höstig husmans.
Måste nog köpa ytterligare ett gäng så man klarar sig en bit inåt hösten då den bara finns tillfälligt.

En sak som de där båtflyktingarna verkligen klarar av är att brygga öl! Drack en ruskigt fin färsköl i onsdags, Wisby Kloster-någonting. Finfin!

Wisby Kloster-någonting. Finfin!
:fyllisar
Wisby Klosteröl är en av mina klara favoriter och jag försöker alltid ha en eller två i kylen så man iaf har lite kärlek i köket när man kommer hem på fredagarna. Ingen öl jag festar på men däremot går det ner en butelj regelbundet på helgerna medan man brassar käk.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!