"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
f.d. Rhodesia. Har jag blivit knullad i röven som vanligt?

Här försöker man bättra på sin karma men det går faan inte en dag utan att nån knullar mig i arschelet på pengar.

Zim? ja då har du nog blivit blåst.

Vill inte påstå att det inte finns ris där, men att någon längst ner på skalan skulle få smaka på det kan vi nog utgå ifrån.

Zim? ja då har du nog blivit blåst.

Vill inte påstå att det inte finns ris där, men att någon längst ner på skalan skulle få smaka på det kan vi nog utgå ifrån.

Jag har inte en aning, det va en blåneger som plingade dörren på och sa att vi alla var barn av Jah, och att Afrika skulle enas om jag skänkte honom 1000 kr.

So i did.

Säg nu inte att mina faddrar i Zimbabwe inte får sina skålar ris. Då blir jag fan sne asså!

Angel-300pd.jpg

Köpte den iofs igår... Och har spenderat en kväll med att börja lära mig kontrollera den. :)
Lite småkul, och har redan hunnit med att göra kaffeved av en uppsättning rotorblad. fullgas och rakt in i metall var inte bra tydligen.

En tjej som hade tryckt på Gilla.. Vad annars? :D

Vad är det med tjejer och skor?
Frugan är tokig hon också. Tur att svärmor har skobutik. Blir mycket billigare då.

De är Kärlek! ooo vad fuskit, ska åxå skaffa mig en sån svärmor, skall skrivas upp på listan av egenskaper för näste kar!

Två stockar med snus á 180:-, som hittat. Smakar gott också, mosade ihop 3 prillor till en boll och körde upp under läppen efter maten.

Man måste ju investera ibland! så det fick bli en agera idag :P

Bifogat

• IMAG0611.jpg
    IMAG0611.jpg
    239.4 KB · Visningar: 188
Gissa vad jag köpte idag? En bild på världens coolaste instrumentering får ni som ledtråd.... :D

Bifogat

• IMG_0921.jpg
    IMG_0921.jpg
    237.3 KB · Visningar: 180
E det?? Kan det vara??? En Spacy?

Jepp! Imponerande o ta det på första försöket :)

Fick syn på en som bara gått 650mil sedan 1984, en ägare och nybesiktad. Kostade mindre än min senaste telefon så det va bara o slå till... Vet inte riktigt vad jag ska ha den till men kunde inte motstå den grymma ´80-tals looken, som tagen direkt ur Tillbaka till framtiden :D

Bifogat

• IMG_0924.jpg
    IMG_0924.jpg
    245.4 KB · Visningar: 158
  • IMG_0925.jpg
    IMG_0925.jpg
    246.4 KB · Visningar: 150
Jepp! Imponerande o ta det på första försöket :)

Fick syn på en som bara gått 650mil sedan 1984, en ägare och nybesiktad. Kostade mindre än min senaste telefon så det va bara o slå till... Vet inte riktigt vad jag ska ha den till men kunde inte motstå den grymma ´80-tals looken, som tagen direkt ur Tillbaka till framtiden :D

Fy fan va avis jag e!! Vill oxå ha!! Grattis till ett coolt köp! :tummenupp

Fy fan va avis jag e!! Vill oxå ha!! Grattis till ett coolt köp! :tummenupp

Tackar, finns ju ett par stycken på blocket så det är bara att slå till :tummenupp Nu återstår endast frakten hem, den står hos svärföräldrarna nere i Borås och jag bor strax söder om Gävle.
Har aldrig kört en och inte sett den live heller, så det blir spännande :)

Helt ny studioutrustning (foto) från Elinchrom. 2st Kompaktaggregat, 2400w aggregat med två blixhuvuden. 195 cm bouncer+ medium och small bouncers, radiosändare, stativ, filter, raster etc. Man är som ett barn på julafton.

Helt ny studioutrustning (foto) från Elinchrom. 2st Kompaktaggregat, 2400w aggregat med två blixhuvuden. 195 cm bouncer+ medium och small bouncers, radiosändare, stativ, filter, raster etc. Man är som ett barn på julafton.

Nu blire flickfotografering :tuttar

Tackar, finns ju ett par stycken på blocket så det är bara att slå till :tummenupp Nu återstår endast frakten hem, den står hos svärföräldrarna nere i Borås och jag bor strax söder om Gävle.
Har aldrig kört en och inte sett den live heller, så det blir spännande :)

Roadtrip!!!!

Eller kanske inte...

Roadtrip!!!!

Eller kanske inte...

Får se om jag kan få kollegan som jobbar i södra Sverige att ta hämta upp den o ta med den till kontoret i Uppsala. Annars får den stå o vänta tills vi ska ner till svärföräldrarna i Oktober...

Säger som dom gjorde på det glada ´80-talet: "Don´t settle for walking" Så där hård kommer jag också att vara när jag drar på mig skinnpajen och susar iväg på min Spacy 125:a :D

Bifogat

• Elite150Ad.jpg
    Elite150Ad.jpg
    203.8 KB · Visningar: 121
Last edited:
Får se om jag kan få kollegan som jobbar i södra Sverige att ta hämta upp den o ta med den till kontoret i Uppsala. Annars får den stå o vänta tills vi ska ner till svärföräldrarna i Oktober...

Säger som dom gjorde på det glada ´80-talet: "Don´t settle for walking" Så där hård kommer jag också att vara när jag drar på mig skinnpajen och susar iväg på min Spacy 125:a :D

Näst lämpligaste fordonet att ragga wokies med.
Lämpligaste:
http://www.youtube.com/watch?v=LGkwFbLb8K8

Framtiden har redan varit.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...