"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Nix. För att lyssna på musik i ett mellanstort rum så behöver du ingen subba. De har förvånansvärt bra bas för sn storlek och den pumpar på ordentligt.

Visst, gillar du jungle och Drum&base kan du ju skaffa en. För filmer kanske en subba också kan vara trevligt. Jag skall ha dom som högtalare i köket, och de låter väldigt stora för sin storlek så jag skippar subben. Känns lite overkill sub i köket :D Var ska man ha den? I kylen?

Subbor hör väl hemma i köket? :va

Köpte lite grejer på jobbet. Kylvätska och bromsvätska till hojen. Även ventilhattar till Jaguaren, är ju Mini original men Union Jack är ju rätt universal :)

Bifogat

• PICT2817.jpg
    PICT2817.jpg
    223.7 KB · Visningar: 64
  • PICT2818.jpg
    PICT2818.jpg
    219.6 KB · Visningar: 60
Mer leksaker!

SS style CNC Made AKS74U RIS Kit

EB%20SS%20style%20K3%20CNC%20Made%20AKS74U%20RIS%20Kit.jpg

553 Scope fully adjustable NO ghost dot

553cheapversion.jpg

6 Magpul 5.56 NATO Standard 3 Pack Black

magpul5.56%20black.jpg

Sex meter rör i rostfritt stål, ca fyra och en kvarts tum i diameter. Någon som kan gissa vad jag ska ha det till? :D

Skruv, bult, mutter, brickor, 37 liter bensin, piktogram till en nödutgångsskylt, 3kg blandad frukt, 2 trisslotter av någon outgrundlig anledning och bäst av allt; en 33cl iskall cola-flaska :drool

Just ja, jag köpte ett par såna här idag:

1207ae.1.jpg

Småsyskon till A5:orna jag köpte förra veckan. Blev så imponerad av ljudet i A5:orna, så jag slog till på ett par mindre A2:or.

Självklart lät de inte lika bra som sina större syskon, men jäklar vad de imponerade. Riktigt stort ljud för att komma ifrån ett par högtalare som bara är 15 cm höga. Rekommenderas.

Just ja, jag köpte ett par såna här idag:

1207ae.1.jpg

Småsyskon till A5:orna jag köpte förra veckan. Blev så imponerad av ljudet i A5:orna, så jag slog till på ett par mindre A2:or.

Självklart lät de inte lika bra som sina större syskon, men jäklar vad de imponerade. Riktigt stort ljud för att komma ifrån ett par högtalare som bara är 15 cm höga. Rekommenderas.

Har de 3.5mm anslutning där bak? Behöver ha ett par bättre högtalare till tv'n i sovrummet men vill inte ha stärkare där.
Nån länk till inköpsställe?

Har de 3.5mm anslutning där bak? Behöver ha ett par bättre högtalare till tv'n i sovrummet men vill inte ha stärkare där.
Nån länk till inköpsställe?

Köpte dom på Tradera. De dyker inte upp så ofta där, så kolla även prisjakt.

Googla upp några tester (audioengine 2 review), sen är du tvärsåld. De kan tyckas dyra, men du förstår varför när du lyssnar på dom. Verkligen värda sitt pris. Jag hade höga förväntningar efter alla tester jag läst, och jag blev ändå glatt överraskad. De är dessutom "portabla" så man tar lätt med dom i båten, till grillfesten eller vart man nu ska.

Last edited:

Åh, en polare har sådana eller om det var A5'orna, helt sjukt vilket ljud, för att vara så små och "billiga". Kommer lätt köpa sådana till datorn när jag fixat lägenhet eller villa där datorn och TV'n/hemmabion/förstärkaren inte står i samma rum.

Jag leker krig. Precis som man gjorde när man var liten fast aningens dyrare. Fortfarande minst lika roligt. :näsblod

Vad har du för rolig utrustning? kört Airsoft tidigare nämnligen - vart två FAMAS som trogna tjänare (ena med rödpunktsikte och M120-fjäder), medan ena polaren körde två Steyr Aug och den andra MP5 och Sig Sauer P227 (enhetliga... inte när det gällde vapnen, klädsel däremot hehe)

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...