"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Rejäl ljudanläggning köpte jag idag :) Fan så mycke roligare det blev med film å ps3an!

Bifogat

• 166693_10150121855838092_764208091_7752753_4593355_n.jpg
    166693_10150121855838092_764208091_7752753_4593355_n.jpg
    61.5 KB · Visningar: 168
Rejäl ljudanläggning köpte jag idag :) Fan så mycke roligare det blev med film å ps3an!

Vad är det för högtalare? Ser lite ut som mina B&W (som jag är väldigt nöjd med):)

HarmanKardon reciver, Deli front och bakhögtalare och Yamaha YST-SW1500 Subb.

Låter sjukt bra! :)

Jag köpte mig en Luftfuktare i dag, hittils har den höjt luftfuktigheten inne från 30% till 40%

Jag känner redan skillnad på inomhusklimatet.

40442.jpg

Typ som en blomkruka vatten på vedkaminen fast snyggare.

Men hur märks det?

Tro mig, jag har kört vattenkrukor på kaminen, jag har aldrig kommit upp i mer än 35%

När man eldar som jag och dessutom har elradiatorer så blir luften väldigt torr.

Det har hittils visat sig på att trägolvet och bordsskivan av björk har spruckit, dessutom skyller jag lite av mina besvär med slemhinnor på för torr luft.

Enligt Kjell&Co ska man försöka ligga på runt 50% inomhus, jag vet inte, men jag ska se om jag kommer upp i det någon gång.

Tro mig, jag har kört vattenkrukor på kaminen, jag har aldrig kommit upp i mer än 35%

När man eldar som jag och dessutom har elradiatorer så blir luften väldigt torr.

Det har hittils visat sig på att trägolvet och bordsskivan av björk har spruckit, dessutom skyller jag lite av mina besvär med slemhinnor på för torr luft.

Enligt Kjell&Co ska man försöka ligga på runt 50% inomhus, jag vet inte, men jag ska se om jag kommer upp i det någon gång.

Slemhinnor? tät näsa eller?

Idag blev det en jeffla massa öl, sprit och vin ifrån Deutschland.

Och sen blev det en ny leksak för några dagar sen också.

Bifogat

• IMAG0026.jpg
    IMAG0026.jpg
    198.9 KB · Visningar: 106
  • IMAG0011_900.jpg
    IMAG0011_900.jpg
    48.4 KB · Visningar: 137
ska posta i den här tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164166 att idag e jag förbannad för att jage avis att folk har råd att köpa så mycket roliga saker :tummenupp

Idag blev det en jeffla massa öl, sprit och vin ifrån Deutschland.

Och sen blev det en ny leksak för några dagar sen också.

schysst hoj, lite väl lång slutburk bara, du får skaffa samma skylt som bussar har "VARNING utsvängande bakparti"

Last edited:
ska posta i den här tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=164166 att idag e jag förbannad för att jage avis att folk har råd att köpa så mycket roliga saker :tummenupp

schysst hoj, lite väl lång slutburk bara, du får skaffa samma skylt som bussar har "VARNING utsvängande bakparti"

Hehe, ja lite lång är burken, men jag lägger hellre pengar på ett set nya däck och en bandag eller två. Det är faktiskt roligare att köra än att titta på den =)
... men jag fattar vad du menar...

Funderar på ett sånt här, men vette fan om det blir köp idag. Ska iaf åka och kolla.

Bifogat

• Baksida.jpg
    Baksida.jpg
    132.7 KB · Visningar: 195
Bihåletrassel, konstant, har TOM opererat dom en gång, men fick åka in igen för en månad sen.

Det var då jag beslutade att prova något nytt.

Tror nog jag skaffar en sån jag med och provar, hoppas du blir av men snokåkomman, själv pumpar jag oximetazolinhydroklorid nov-april.

Ursäkta,men du kanske trodde att det här var "Det här kanske jag ska titta på och sedan fundera på att köpa" tråden?
Det är det inte. Seså,bot och bättring.

Ok då. Jag skall köpa det, men inte just på den platsen.
Det låg lite för nära Södertälje. Måste ha nåt mer citynära.
Nu vet jag iaf att själva kåken är ok.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP