"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Samt suger att hålla rent. Vitt funkar alltid, tidlöst som få, enkelt att hålla rent och snyggt ihop med de flesta fogar. Men aningens tråkigt kanske...

helvitt kakel(om det är med glans) känns väldigt mycket toalett, mattvitt kakel med lite olika skalor funkar kanske.

Det såg vi på också o har det i min åtanke.
Massor att tänka på, skönt att vara ute i god tid :)

Vi har svart kakel hemma, jättefint tillsammans med vitt kök. Dessutom har vi vitt och svart klinkers i hela undervåningen (130kvm), jättesnyggt där med, men det ställer krav på ljuset.

5116439535_9937b0abd6_b.jpg

Vad krävs för en sån däringa och vad kostar den?

den kostar c:a 3400kr dvs modellen utan inbyggd HDD.
Du behöver en internet anslutning och en parabol.

Sedan behöver du ju även ett nätverk a.k.a en ring som du kan gå med i.
Betalar 150kr /mån för mig och har "alla" kanaler.

PS: inget olagligt att vara med i, bara de som startar dessa ringar som gör något fel.DS

Last edited:
Det kommer bli en varm (och fattig) vinter :)

Shoppade en Parajumpers Kodiak (svart) idag.

Bifogat

• 10057012_d1.jpg
    10057012_d1.jpg
    218.8 KB · Visningar: 85
  • 10057012_d2.jpg
    10057012_d2.jpg
    215.3 KB · Visningar: 83
  • 10057012_d3.jpg
    10057012_d3.jpg
    232.6 KB · Visningar: 85
  • 10057012_d4.jpg
    10057012_d4.jpg
    227.9 KB · Visningar: 88
  • 10057012_d5.jpg
    10057012_d5.jpg
    187.9 KB · Visningar: 78
  • 10057012_d6.jpg
    10057012_d6.jpg
    231.5 KB · Visningar: 83
Betalade du 8000:- för en jacka :va:va:näsblod:näsblod
Ja, helt sjukt egentligen. De tar 8000kr för en jävla jacka och ändå är de slutsålda i hela Sverige, bara för att idioter som jag tror att det är värt pengarna :död

Nåja, den är snygg och jag HATAR att frysa.

Ja, helt sjukt egentligen. De tar 8000kr för en jävla jacka och ändå är de slutsålda i hela Sverige, bara för att idioter som jag tror att det är värt pengarna :död

Shit va pengar för en jacka !! men visst den såg cool och varm ut :tummenupp:tummenupp

Det såg ju inte så lysande ut att sätta en stor jävla metallhake under hakan dock, men den kanske går att ta bort?

Jag själv hatar kläder med utstickande remmar, fickor och flikar, men oftast är det ju det på "funktionskläder"

Själv kör jag skaljacka i år, den var dyr den med, men den förra fyllde (fyller fortfarande som mekjacka) sin funktion, enda anledningen till en ny är att jag rev sönder ena fickan (därav mitt ogillande mot utanpåliggande fickor)

Det såg ju inte så lysande ut att sätta en stor jävla metallhake under hakan dock, men den kanske går att ta bort?

Jag själv hatar kläder med utstickande remmar, fickor och flikar, men oftast är det ju det på "funktionskläder"

Själv kör jag skaljacka i år, den var dyr den med, men den förra fyllde (fyller fortfarande som mekjacka) sin funktion, enda anledningen till en ny är att jag rev sönder ena fickan (därav mitt ogillande mot utanpåliggande fickor)
Oftast har man ju inte den knäppt hela vägen upp och då hänger bara haken där vid sidan om, så där stör den ingen. Dock går den att ta bort så det är inga konstigheter :)

Jag har en gammal brun skinnjacka året om :va
Funkar perfekt att skruva med eller när det regnar och fryser jag så har jag bara en extra tröjja under.

Pris..

Gratis:yoparty

Hmm, jag som blev förbannad när jag inte hittade en vettig, funktionell och varm
vinterjacka för under 2 000... :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...