"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
En sån som på bilden, täckpapp, visp, maskeringstejp och lite mer skit. Hade tappat bort min 6mm fixkam och var tvungen att köpa en ny för 140:- :mad:
28570_534x534.jpg

Den här köpte jag förra veckan

Bifogat

• 636198.jpg
    636198.jpg
    18.6 KB · Visningar: 82
  • 636200.jpg
    636200.jpg
    18.2 KB · Visningar: 61
:yoparty Den är till min fru. Men om jag skulle kunna rida skulle jag vara jävligt glad. Måste vara en otrolig känsla att gallopera full fart med kontroll. Har provat en gång då gick hästen dit han ville.:tummenupp

Häst och kontroll i samma mening är lika med självmord. Den dagen man tror att man har kontroll på hästfan så är man ute på djupt vatten.
Livsfarliga djur, farsan har travhäst och de jävlarna är ännu elakare :död

Brände 12k+ på enbart mc prylar idag, man lever bara en gång och de går snabbt så det gäller att ha roligt och köpa dyra grejer, bara värsta värsta ;)

Brände 12k+ på enbart mc prylar idag, man lever bara en gång och de går snabbt så det gäller att ha roligt och köpa dyra grejer, bara värsta värsta ;)

Jag ska börja jobba på all min lediga tid, så kan jag också leva efter den principen:tummenupp :yoparty

:)

Hade nästan glömt av denna tråden!
Köpt det senaste kan man väl kanske skriva istället:

Bifogat

• Sporthoj 1.jpg
    Sporthoj 1.jpg
    104.3 KB · Visningar: 60
  • SPorthoj 2.jpg
    SPorthoj 2.jpg
    71.2 KB · Visningar: 46
  • txsr805lrg.jpg
    txsr805lrg.jpg
    126.5 KB · Visningar: 57
Last edited:
En hårklippning och en platta öl att värma med innan vårfesten med jobbet imorn :banana

Passa dej för den där danska ölen bara:gnissla Har märkt att man kan börja prata grötigt efter en 7-8 stycken:fyllisar

Tror det är någon tillsats dom blandar i vattnet i danmark eftersom dom pratar grötigt jämt:hihi

Passa dej för den där danska ölen bara:gnissla Har märkt att man kan börja prata grötigt efter en 7-8 stycken:fyllisar

Tror det är någon tillsats dom blandar i vattnet i danmark eftersom dom pratar grötigt jämt:hihi

Lite grötigt kan det bli, men om man ökar på lite och suger i sig runt 18 stycken så pratar man inte alls längre :tummenupp Mår man som man förtjänar dagen efter också :gnissla

Sist jag var i danmark så fick de visa displayen i kassan varje gång jag skulle betala något... Hajjade inte ens någe när de stötte fram sina ljud :(

Hade nästan glömt av denna tråden!
Köpt det senaste kan man väl kanske skriva istället:

Jag vill också ha ett par Focal :gråta De låter ju så fruktansvärt bra så varje gång jag lyssnar på ett par så är det millimeter ifrån ett impulsköp. Tur att man inte har råd :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti