"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Till vintern...

Bifogat

• nyacbw001.jpg
    nyacbw001.jpg
    25.7 KB · Visningar: 273
lm4780pcb01.jpg

Två sådana beställdes igår.

EKCSAKT!!
BILDBEVIS NU:tuttar

Jag har ju faktiskt en bild pa de, men jag vill val inte slanga upp en bild pa mina tuttar heller..!:P
Da ar jag hellre sa omstandig sa jag plockar ur den ena, tar en bild pa den och satter i den igen..! :tungan

Tyvärr, regler är regler!
:mattias

Bildbeviset ska vara på tuttarna! :tuttar
Annars kan du ju lura oss!

Haha.. :) Om jag inte lagger upp nan bild kommer det bli ett javla liv, men om jag lagger upp de kommer det ocksa bli ett javla liv, sa da spelar det ju ingen roll vad jag gor! :tungan

Haha.. :) Om jag inte lagger upp nan bild kommer det bli ett javla liv, men om jag lagger upp de kommer det ocksa bli ett javla liv, sa da spelar det ju ingen roll vad jag gor! :tungan

Det e sant det du säger! :va

Men livet från att du flashat :tuttar på SH kommer vara mer positivt än om du inte gör det, då du kommer bli mobbad på heltid! :D

Kom igen nu, Är mycket intresserad av dina nya smycken!

Det e sant det du säger! :va

Men livet från att du flashat :tuttar på SH kommer vara mer positivt än om du inte gör det, då du kommer bli mobbad på heltid! :D

Kom igen nu, Är mycket intresserad av dina nya smycken!

Klart det ar sant det jag sager, skulle jag sitta har och ljuga eller? :tungan
Ja, det kan jag tro att du ar, men man lar ju bli vida kand som slampa om man lagger upp en san bild.. :gnissla :tungan
Jag har inget emot att folk vill titta pa mina tuttar/piercingar, vill folk titta sa far de. Men en bild pa sh ar lite val magstarkt! :tungan

Klart det ar sant det jag sager, skulle jag sitta har och ljuga eller? :tungan
Ja, det kan jag tro att du ar, men man lar ju bli vida kand som slampa om man lagger upp en san bild.. :gnissla :tungan
Jag har inget emot att folk vill titta pa mina tuttar/piercingar, vill folk titta sa far de. Men en bild pa sh ar lite val magstarkt! :tungan

Skulle aldrig i min vildaste fantasi våga påstå att du ljuger! :tungan

Inte slampa inte! Internet-hora i värsta fall men vad e väl en kommentar på SH? :D

Om du inte har nåt emot att visa :tuttar så kan vi ju ta det över MMS så kan jag berätta för alla andra här hur det såg ut :tummenupp :tungan
Do we have a deal???

Skulle aldrig i min vildaste fantasi våga påstå att du ljuger! :tungan

Inte slampa inte! Internet-hora i värsta fall men vad e väl en kommentar på SH? :D

Om du inte har nåt emot att visa :tuttar så kan vi ju ta det över MMS så kan jag berätta för alla andra här hur det såg ut :tummenupp :tungan
Do we have a deal???

Kan bli svart, min mobil ar last till telenor i sverige, simkortet ligger hemma och det funkar inte med australiens vodafone.Kompisens mobilkamera ar sjukt dalig, men kanske senare nar jag fatt mitt simkort da! :D

Kan bli svart, min mobil ar last till telenor i sverige, simkortet ligger hemma och det funkar inte med australiens vodafone.Kompisens mobilkamera ar sjukt dalig, men kanske senare nar jag fatt mitt simkort da! :D

Låter som dåliga bortförklarningar det här men ok, jag ger dig en chans!
När kommer du hem? PM:ar mitt Mob-nr till dig samma dag du kommer hem så vi får ordning på den här saken!

Ska ut och köra lite nu men jag har inte glömt bort det här sen om du hoppas på det!

Skrivit "Kom ihåg Swish tuttepiercing" med spritpenna på kylskåpet :yoparty

Vaffan.... Hur kul är det att berätta att man köpt en lampa när man konkurerar med tutt-piercings?! :näsblod

Jag köpte en slampa.. Lampa! Lampa!

Bifogat

• lampa.jpg
    lampa.jpg
    39.3 KB · Visningar: 197
Jag köpte faktiskt nya skor i helgen.
Pumaskor med kolfiber på :yoparty

får väl försöka få upp någon bild sen...

Last edited:
Kan leverera officiell motogp-tid varje dag nu...

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...