"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
- Jag ber magistern om ursäkt. Trodde inte vi hade ett sådant finansgeni här i församlingen 🙏 :kiss

Hur tänker du nu? Jag har mest repeterat det du kan läsa i en bok för nybörjare på börsen.
Hur många gånger har jag berättat att jag är så mycket sämre än index?

Det finns däremot andra I den diskussionen som hänvisar till Jante när han inte får den beundran han tycker sig förtjäna.

Hur tänker du nu? Jag har mest repeterat det du kan läsa i en bok för nybörjare på börsen.
Hur många gånger har jag berättat att jag är så mycket sämre än index?

Det finns däremot andra I den diskussionen som hänvisar till Jante när han inte får den beundran han tycker sig förtjäna.
- Vi säger så, så slipper resten ta del av diskussionen som ändå är avslutad nu : )

- Vi säger så, så slipper resten ta del av diskussionen som ändå är avslutad nu : )

Synd, jag som väntade på att du skulle visa den där grafen som bevis för att du verkligen är bättre än proffsen jag hänvisat till.

Själv vågar jag inte visa min för då kommer jag nog bli hämtad till anonyma spelmissbrukare.

Känns gedigen för priset.
Synd att byxorna deras är så korta, får fortsätta med de nu 15 år gamla textilbyxorna ett tag till.

En påse spårbara tags att fästa på prylar för att ha koll på var de befinner sig för stunden.
Vilka 6 "saker" är nu viktiga nog att få en tag... :unsure:

En riktigt billig "go-pro"-cam av tveksam kvalitet. Återstår att utvärdera.

Duger säkert. Man kan ha en miljard angry pixels med justeringar från helvetet och sen används tjock-tv kompatibla inställningar ändå, vet man ju.

Själv köpte jag senaste firmwareuppdateringen, attans ont det gör att sätta lokalbedövning ibland.
20240815-092713.jpg

Just "avtryckaren" på en potatiskanon är väl vanligtvis en piezo-enhet från en tändare/motsvarande. Kan tolkas som slagstift eller liknande?

Men hursomhelst skulle en redig salut om midsommar, jul, nyår och regenters födelsedagar i radhusområdet sitta finemang. Men då torskar man väl på ofredande.
Det räcker kanske
med att en räv eller jordgubbe skriver sig i radhusområdet så kan ni få random saluter ! :)

Köpte några skruv till idag och en klorgummiduk men hann inte skruva fast något i afton, nu har jag dock alla mått så imorrn blir det sista skruvrundan för denna gånger.

20240820-194725.jpg

20240820-194808.jpg

20240820-194929.jpg

Nu kan fan ingenting gå fel! ..kanske :smasha
20240820-190914.jpg

Hehe ja inte helt olikt faktiskt men nu is den no more.. lägg ett bud.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti