1400 ex.m. någonting listpris men det betala inte jag, närmsta competition med priser på datorn skulle ha över 2K.. ingen kunde leverera kobolt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kobolt det är fasen bra grejor??
Tycker du? I förhållande till skär hastighet o slitstyrka tycker jag att kobolt borr är billiga.Ja, bara man kunde få barnen i Kongo att gräva lite fortare och till lägre lön, det är ju så dyrt...
Bara ta fram hackan o börja svingaJa, bara man kunde få barnen i Kongo att gräva lite fortare och till lägre lön, det är ju så dyrt...
Om du absolut vill ha kobolt1400 ex.m. någonting listpris men det betala inte jag, närmsta competition med priser på datorn skulle ha över 2K.. ingen kunde leverera kobolt.
Läskkyl?View attachment 488776
En.... Kommod? Till köket som jag ska ställa en läskkyl ovanpå, och ha återvinningen i lådorna.
Köpte en sån här att ha på en stor fest för ett år sen, och när jag skaffar mig eget garage så ska den bo där. MEn nu ska den stå i köket och göra nytta.Läskkyl?
Om det inte innehåller alkohol så måste det ju stå varmt!
CoolersKöpte en sån här att ha på en stor fest för ett år sen, och när jag skaffar mig eget garage så ska den bo där. MEn nu ska den stå i köket och göra nytta.
Och på festen var det bara öl och cider i den. Här hemma blir det väl öl, läsk och annat vätskeaktigt.
View attachment 488780
Köpte den för runt 2000 nånting för den var extrapris.![]()
Scancool Coca Cola-kyl High Qube, 1 dörr, 85 W, 115 L
Mått Utvändigt (BxDxH): 540x565x840mm Brutto/netto volym: 130/115 liter Brutto/netto vikt: 36/33 kg Temperatur: +4 till +12°C Klimaklass: N Energiklass: A+ Energiförbrukning kWh/24h: 0,3 kW Energiförbrukning kWh/år: 109,5 kW Invändig belysning: Ja Antal hyllplan: 4 st Justerbara hyllor: Ja Hyllmå...www.rancold.com
Finns utan colamärkning med, men den kostade mer när jag köpte min, och jag är en snålkewk. Det är en 115L Cool Cube ejjentlijen. Finns med AC/DC-logga bland annat.Coolers
Cola och koks i samma.
Vilken specifikt tänkte du på dårå? Var inne o kolla där, faktiskt men diRektleverans med ledstaplare smällde högre.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |