"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Visstja, jag fick med mig ett Sigma 70-200/2.8 också... Billigt!

sigma_70-200mmf2.8-001.jpg

.

Handlade du på BH Photo Video?

14l bensa så jag har full tank inför i morgon när vi drar till lelleeeee. Ikväll ska jag dricka öl! ;)

Handlade du på BH Photo Video?

Det var planen men eftersom det är judar som äger stället så var det stängt på lördagen och på söndagen hade de endast i lager för postorder... :mad:

Behövde inte leta så länge iofs, det finns ju elektronikbutiker i varenda hörn :)

Men det blev strax under $900 istället för $799, dock billigare än i Sverige.

.

Antar att du bara tryckte ner den i resväskan? :tungan

Butiken där jag köpte den (14th street) monterade ner den och packade ihop den så den gick som bagage faktiskt! Nu har jag inte öppnat lådan så det kan iofs ligga vad fan som helst i den... Urk.

.

Här har man varit på ön en vecka och vill stanna än längre, allt fler drar iväg när en annan åker hem, du lär inte få tråkigt på lelle iaf :)

Jag ville eg dra ner redan i måndags men det var så många som inte kom loss så vi bestämde oss för att dra i morgon istället. Detta har man sett fram emot ett år nu. :tummenupp :yoparty

Va iofs en vecka sen nu men är så j-a nöjd så kan inte låta bli att skriva :) köpte en uppblåsbar pool, modell lite större :) En Zodiac winky ( minsta modellen ) Behövde några ton sand innan den stog någorlunda rakt men satan va nice det har varit dom varma dagarna :tummenupp
0000006234.jpg

Va iofs en vecka sen nu men är så j-a nöjd så kan inte låta bli att skriva :) köpte en uppblåsbar pool, modell lite större :) En Zodiac winky ( minsta modellen ) Behövde några ton sand innan den stog någorlunda rakt men satan va nice det har varit dom varma dagarna :tummenupp
0000006234.jpg

Satan vilken stor familj du har!

:) :rolleyes: :D
Gött me pool :yoparty

Dags för mig att flytta in på 2000-talet, löste en sån här idag från inet:
2202611_1.jpg

22" LCD Widescreen
1690kr

:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...