Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mellan själva bromspumpen (eller vad man ska säga) och handtaget, där skruven går igenom för att hålla de två delarna ihop. Jag måste ha fått ett måndagsexemplar... Alltid lite lotto när man köper från Kina.Verkar inte vara några besvär med de här, men var menar du att du hade glapp?
Mellan själva bromspumpen (eller vad man ska säga) och handtaget, där skruven går igenom för att hålla de två delarna ihop. Jag måste ha fått ett måndagsexemplar... Alltid lite lotto när man köper från Kina.
De jag köpte till min gamla SV1000 funka utmärkt dock.
Äntligen en mobilhållare som fungerar utan PL400, trallskruv eller cyanoakrylat till sugpropparna som Alltid lossnar förr eller senare, vanligtvis förr.
En polare snickrade ihop den häringa som kan hålla mobiler i alla storlekar och nu när man har navigatorn i mobilen är det perfekt att få upp mobilen i bra höjd, alltså uppepå instrumentpanelen... och utan sugproppar... Kan placeras ganska mycket överallt och passar så gott som alla fåner.Äntligen en mobilhållare som fungerar
En polare snickrade ihop den häringa som kan hålla mobiler i alla storlekar och nu när man har navigatorn i mobilen är det perfekt att få upp mobilen i bra höjd, alltså uppepå instrumentpanelen... och utan sugproppar... Kan placeras ganska mycket överallt och passar så gott som alla fåner.
http://www.teknikmagasinet.se/produ...iltillbehor/hallare/unisynk-smartphone-holder
![]()
Den där modellen köpte jag. Är inne på min tredje uppsättning våtservetter och fästkuddar. Men nu verkar den faktiskt sitta fast. Återkopplar till tillverkaren och gnäller när det lossnar och dom skickar nya grejjer att testa. Fö ere en bra hållare.![]()
Den där modellen köpte jag. Är inne på min tredje uppsättning våtservetter och fästkuddar. Men nu verkar den faktiskt sitta fast. Återkopplar till tillverkaren och gnäller när det lossnar och dom skickar nya grejjer att testa. Fö ere en bra hållare.![]()
Ett sånt här hittepå.
![]()
Är det nåt vapenrelaterat igen? Du måste ha en rejäl arsenal vid det här laget
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |