"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Betalat men inte fått. Nu börjar dock den förvirrade shoppningen av tillbehör så jag kan använda den.

chassis-right-small.jpg

AR15-M16_Strip_LULA.jpg

Förvisso ett tag sen jag köpte den, men nu har jag fått hem och kunnat testa den :) Finurlig liten sak faktiskt, ganska angenäm att använda!

Good shit!

Ska inom kort beställa en UpLULA.

UpLulan är den med en liten spak som matar in patronerna en och en va? Jag funderade på en sån men tyckte denna verkade smidigare, mer behändigt format då den får plats i fickan och vad jag kunnat utröna går det att ladda snabbare med en strip än en up. MEn det är väl en smaksak antar jag :) Denna kan jag hur som helst rekommendera, inga fler ömma tummar av att trycka ner patroner i sega mag och när man väl fått in lite vana går det förvånansvärt kvickt och lätt att ladda :)

Ett redigt tält!

KeronGTRed1_0.jpg

EY! Grattis till en fin hoj. Körde en såndärna förra säsongen, men sitter bättre på Adventure så bytte i år.

Några spännande resor inplanerade?

Edit: Men du måste bums plocka bort den där fula stänkan. Det är det första som ryker när jag köper ny hoj. Har du kvar originalrutan?

Last edited:
Tack! Toknöjd än så länge. 350 mil på mätaren. Dynamicpaket och lite annat bra-ha-godis. Stänkan? Menar du den bak? Kanske ryker den... Trodde originalrutan var denna? Höj- och sänkbar är skitbra, uppe ger den riktigt bra skydd på motorväg.
Körde den här på offroadkurs i somras och blev kär :kär
På sikt har jag och en kompis funderingar på grusåka Alaska-->New York, 2016/17 typ. Innan dess kan det bli vad som helst, Europa i sommar kanske...

Är det en av Touratechs skolhojar?

Tack! Toknöjd än så länge. 350 mil på mätaren. Dynamicpaket och lite annat bra-ha-godis. Stänkan? Menar du den bak? Kanske ryker den... Trodde originalrutan var denna? Höj- och sänkbar är skitbra, uppe ger den riktigt bra skydd på motorväg.
Körde den här på offroadkurs i somras och blev kär :kär
På sikt har jag och en kompis funderingar på grusåka Alaska-->New York, 2016/17 typ. Innan dess kan det bli vad som helst, Europa i sommar kanske...

Ett tips från nån som kört R1200GS en hel del (nej, inte Starbiker), låt stänkan sitta den ger en annars så gräsligt ful hoj lite karaktär, och den funkar.

Sa jag att den är ful? :hej

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...