Har en billig mettiscopter som du kan få köpa![]()
Hehe, tackar för erbjudandet men det var många år sen jag övergav smetbränslet och elalternativen fortsätter att leverera =0)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har en billig mettiscopter som du kan få köpa![]()
Oklart, tog bara tillfället att visa den fina bilden![]()
Det som hände han var att på räjshojarna, detta vara Superstock 600, så är reglaget ledat som ett gångjärn ungefär och när han var på väg ur Ejes så stötte en fiende ihop med han, knappt märkbart. Sedan när han kom upp mot hårnålen så var det trafik där varav han skulle bromsa men greppade bara luft... Bromsgreppet hade med andra ord vikt upp sig en bit och stannat kvar där vilket resulterar i att han får panik eftersom han är på väg att köra bowling med 5 hojar framför och känslan blir inte den bästa med ett uppvikt handtag som han förmodligen slet tag i =0)
Resultatet ser ni i bilden ovan, men det gick bra med han och missade även alla andra också.
Skulle vara kul att hitta ett klipp på Peter Lindéns legendariska avåkning på Skandinaviska Räservägen.
I slutet av flygrakan märker han att bromsgreppet på CB1100Ren is no more.
Tog en bra stund att hitta hojjen.
Noga med eftermarknadshandtag att se till att det blir lite spel så att luftningen öppnar helt.
Kan behöva filas lite.
Är du nöjd med stället? Är sugen på nåt sånt nu när det är kallt ute!
Över 7 timmar hårdrock
![]()
Sååå, undvk kortbyxor när du vispar runt.![]()
Jag ska bli världsmästare.. ju!![]()
Nädå.. visst måste man passa sig, jag ser gärna att jag har någon form av glasögon, solglajjer eller skyddsglasögon på mig när den där fläktar runt.
Idag blev det nya dojjor till helikoptern, läs träningsställ, samt lite reservskruvar:
Provkörning sker i helgen, torrbrytningen säger - awesome för pengarna.
Fattar inte att folk använder nöddomkraften när dom ska byta däck på bilen, så dåliga som dom är!(varför har inte nya bilar reservhjul, en liten dålig domkraft och ett halvtaskigt fälgkors som min gamla Renault hade?)
View attachment 372473
Eftersom nya bilar tydligen inte har några reservhjul eller dylikt fick det bli en trip till Bäst-tema när vinterdäcken skulle på. Fick komplettera med lite fälgkors och annat matnyttigt att ha vid däcksbytet...
(varför har inte nya bilar reservhjul, en liten dålig domkraft och ett halvtaskigt fälgkors som min gamla Renault hade?)
View attachment 372473
(varför har inte nya bilar reservhjul, en liten dålig domkraft och ett halvtaskigt fälgkors som min gamla Renault hade?)
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |