"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Jätteroligt. Jätte..

url

Jag fortsätter med inköp av lite smått och gott som kan vara bra att ha framöver :)

042.JPG

!CCH92)QEWk~$(KGrHqEOKjcEz(BedETHBNKJpZQJSg~~_12.JPG

Billigare och roligare att brygga vanligt kaffe med Don Pedro.
En moccabryggare och en vanlig kaffepanna kompletterar.

Roligare, helt klart. Det ceremoniella i att göra saker och ting omständligt skall inte underskattas. Dock tror jag att det för egen del skulle bli väldigt lite kaffe druckit under de premisserna.

Roligare, helt klart. Det ceremoniella i att göra saker och ting omständligt skall inte underskattas. Dock tror jag att det för egen del skulle bli väldigt lite kaffe druckit under de premisserna.

Det kan man tro.
Men när jag kokar i Don Pedron, så tar det inte längre tid än att brygga i vanlig bryggare.

Varifrån köpte du?
Drivs dem med batteri? Återkom gärna med länk, jag är också lite intresserad.

MVH
KaliZ

Batteridrift separat med sladd mellan, observera att de finns de som väger betydligt mindre med hyggligt ljus ändå men jag vill ha den som leverera mest i den prisklassen.

De jag har surrat lite med på nätet har beställt härifrån, men där är den slut och de säger att de inte får in den förän i höst + att man får meka om laddaren:

http://www.crgmoto.co.uk/inton-twin-cree-xm-l-u2-mountain-bike-light---2200-lumens-1732-p.asp

Den sidan tipsar då om en annan "Gloworm" som ska vara lite mer premium än Inton = den jag beställt. Men det verkar ändå som att Inton är den som levererar mest ljus bedömt av de bilder jag sett från både de som köpt och sidornas egna.

Sen blev jag tipsad om denna sida:

http://nestorelektronik.se/product.php?id_product=12

Då slog jag till + alla tillbehör, aldrig handlat därifrån förut så beställde mot postförskott så får man se om de kan leverera. Det finns alltså två olika = 2xT6 samt 2xU2 varav den senare ska vara starkare, T6´an finns även på Ebay men tror inte jag har hittat U2 där.

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...