"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Fick bli en ny sparkdräkt

:banana:banana:banana:banana:banana

653-1751-thickbox.jpg

Det ser väl fräckt ut, får hålla ögonen öppna efter lämpliga objekt. :)

Som sagt, ospelbara objekt kan du nog få gratis hos en beg-vinylhandlare, fast det är ju kul om man får en med bra ettikett också.

Får man med fodralet kan man ha det som underlägg, eller sätta på väggen bakom skålen.

Tider och temperaturer hittad du på nätet.

Jag sabbade en i början som blev för varm.

Nya glasögon! Shoppat nya glasögon på internet. De kom idag. :) Progressiva och fotokromatiska :tummenupp Hade dem på när jag skjutsade barnen till Romme Alpin (sportlov) och fast det inte var direkt solsken, så mörknade de rejält ute bland allt det vita. Så skönt! :D Nu behöver jag förhoppningsvis inte ha två par slipade...

Nya glasögon! Shoppat nya glasögon på internet. De kom idag. :) Progressiva och fotokromatiska :tummenupp Hade dem på när jag skjutsade barnen till Romme Alpin (sportlov) och fast det inte var direkt solsken, så mörknade de rejält ute bland allt det vita. Så skönt! :D Nu behöver jag förhoppningsvis inte ha två par slipade...

Skit inte i byxorna om du kör in i en tunnel:steviewonder

Vilka 4 är fel isåfall? :va

Depeche och The Beatles så klart :va Förvisso har jag själv med Construction-albumet på en Spotify-lista men av de där 9 skivorna så får man ju anse att de övriga 5 är ljusår bättre.
Och Beatles må ha varit nyskapande på sin tid men de är ju så sjukt dåliga så man vill gråta när man hör dem. Och Yellow submarine är nog ett av de största lågvattenmärkena. Men den lär ju vara värd att investera i, kapitalistiskt sett :)

Depeche och The Beatles så klart :va Förvisso har jag själv med Construction-albumet på en Spotify-lista men av de där 9 skivorna så får man ju anse att de övriga 5 är ljusår bättre.
Och Beatles må ha varit nyskapande på sin tid men de är ju så sjukt dåliga så man vill gråta när man hör dem. Och Yellow submarine är nog ett av de största lågvattenmärkena. Men den lär ju vara värd att investera i, kapitalistiskt sett :)

Äh vafan! Depeche Mode har ALDRIG gjort något dåligt. :) Jag är inte det största Beatles-fan:et men Yellow Submarine, white album och Revolver gillar jag skarpt! Dock så var det en av nyutgåvorna, så den är har inget direkt "värde" som originalpressningar i bra skick...

Idag kom det mer skivor också! Nyutgåvan av Pink Floyd The Wall, Vinyl OCH stora CD-boxen blev det! :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph