"Det här köpte jag idag!"-tråden

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Skövde
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Denna hämtas nu på måndag kunde inte hålla mig till februari och hämta min andra tjej :Rockbanan
 

Bifogat

  • 20071213(002).jpg
    20071213(002).jpg
    116.7 KB · Visningar: 117

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
En "ny" bil fick det bli då tjejen skrotade vår gamla Opel astra när hon skulle möblera om arslet på en stillastående långtradare :näsblod
Så nu fick jag äntligen arslet ur vagnen och köpte mig en sådan här bruksbil. Likadan som på bilden, en vanlig tråkig Saab. Lackering av lister och handtag och lite chiptrim så duger den mer än väl att färda tjejens arsle i till och från jobbet hoppas jag, allt är bättre än en 99:ans Astra som du behöver ha hörselkåpor i om du överstiger 30km/h...
nya9-5kombi.JPG
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Dessa beställdes idag, får dom på tisdag.

Fan, jag vill också ha Martin Logan :mad: Vilken modell är det och får man bara fråga vad de ligger i för typ av prisklass? Får man några Logans för under 30k?
De jag har nu kostade 20k men nästa set hoppas jag blir ett par elektrostater men de verkar så dyra :(

Köpte mig en "ny" bil i lördags...3 år gammal ny bil alltså....

Det stod mellan 3-serie touring och Saab för mig och när man ser din bild så ser man att uteseende-mässigt så var det en förlust för mig :( Men de var för små invändigt och att sitta på golvet är aldrig skoj. En 330?
 
Last edited:

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Ort
Där vägen slutar efter avfart 8
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
Fan, jag vill också ha Martin Logan :mad: Vilken modell är det och får man bara fråga vad de ligger i för typ av prisklass? Får man några Logans för under 30k?
De jag har nu kostade 20k men nästa set hoppas jag blir ett par elektrostater men de verkar så dyra :(
Hej
köpte mig ett par Purity, kostar 35k i dagsläget. Den e helt aktiv så det e lite trevligt men innebär att jag tyvärr måste sälja min älskade förstärkare o köpa ett försteg istället men värre saker har man stått ut med =). fiFnns en modell under för 25k dock ej aktiv som heter source, har dock inte lyssnat på den så vågar inte uttala mig om hur den låter men skulle gissa på bra då det trots allt är en martin logan.
 

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Nacka - Upper Eastside
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Halloj, nej jag bytte faktiskt in en 330Ci mot denna, detta är en 320 2.2 med 170 hästars snurran....Saab är fina också! tittade på 9-3 Aero, men jag älskar känslan hos 3 serien..:)


Det stod mellan 3-serie touring och Saab för mig och när man ser din bild så ser man att uteseende-mässigt så var det en förlust för mig :( Men de var för små invändigt och att sitta på golvet är aldrig skoj. En 330?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Igår köppte jag en dosa snus, som jag hade tänkt skulle räcka månaden ut :tummenupp
Fan vad tjeckt det är att A1-kortet ser ut som B-kortet :yoparty :gnissla

Idag köppte jag lite proviant för en sporthoj.com-kväll, vilket innebär att jag surfar SH till 4-5 på morgonen :tummenupp :tuttar SÅ se till att vara aktiva i forumet och skriva mycket i kväll :tummenupp

Sen var jag även inne på banken och köppte Dalan-smällare, eller rättare sagt betalade dom. 2430 kronor fattigare :) :) :yoparty
 

Bifogat

  • snuuu.JPG
    snuuu.JPG
    138.2 KB · Visningar: 55
  • snuu.JPG
    snuu.JPG
    122.3 KB · Visningar: 47
  • snu.JPG
    snu.JPG
    104.2 KB · Visningar: 48
  • sn.JPG
    sn.JPG
    90.4 KB · Visningar: 46
  • nus.JPG
    nus.JPG
    141.4 KB · Visningar: 48
  • cola.JPG
    cola.JPG
    141.5 KB · Visningar: 58
  • chi.JPG
    chi.JPG
    63.5 KB · Visningar: 53
Last edited:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Igår köppte jag en dosa snus, som jag hade tänkt skulle räcka månaden ut :tummenupp
Fan vad tjeckt det är att A1-kortet ser ut som B-kortet :yoparty :gnissla

Idag köppte jag lite proviant för en sporthoj.com-kväll, vilket innebär att jag surfar SH till 4-5 på morgonen :tummenupp :tuttar

Sen var jag även inne på banken och köppte Dalan-smällare, eller rättare sagt betalade dom. 2430 kronor fattigare :) :) :yoparty

Igår köppte jag en dosa snus, som jag hade tänkt skulle räcka månaden ut :tummenupp
Fan vad tjeckt det är att A1-kortet ser ut som B-kortet :yoparty :gnissla

Idag köppte jag lite proviant för en sporthoj.com-kväll, vilket innebär att jag surfar SH till 4-5 på morgonen :tummenupp :tuttar SÅ se till att vara aktiva i forumet och skriva mycket i kväll :tummenupp

Sen var jag även inne på banken och köppte Dalan-smällare, eller rättare sagt betalade dom. 2430 kronor fattigare :) :) :yoparty

Varför i helvete postar du samma inlägg två gånger för?! Och det är inte coolt att du lyckades köpa snus på A1-kortet, det va inte coolt för dom som tidigare gjort inlägg med att dom lyckats göra det och det är inte coolt nu heller.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Varför i helvete postar du samma inlägg två gånger för?! Och det är inte coolt att du lyckades köpa snus på A1-kortet, det va inte coolt för dom som tidigare gjort inlägg med att dom lyckats göra det och det är inte coolt nu heller.

Glömmde att skicka med bilderna först, så jag klickade på krysset uppe till vänster(avbryt hämtning), och så skriv jag om texten och då råkade jag klicka på skicka inlägg utan att ha lagt till bilderna, så jag avbröt hämtningen igen, tydligen så han båda inläggen komma framm :tummenupp :huvet :rolleyes:


JAG tror inte att JAG är cool för att jag kan köpa snus, JAG tror däremot att DU är jävligt cool...
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Glömmde att skicka med bilderna först, så jag klickade på krysset uppe till vänster(avbryt hämtning), och så skriv jag om texten och då råkade jag klicka på skicka inlägg utan att ha lagt till bilderna, så jag avbröt hämtningen igen, tydligen så han båda inläggen komma framm :tummenupp :huvet :rolleyes:


JAG tror inte att JAG är cool för att jag kan köpa snus, JAG tror däremot att DU är jävligt cool...

Jag är jävligt cool.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag är jävligt cool.

Bra då vet vi det, då kan du gå och lägga dig igen :tummenupp



DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO DU ÄR EN MJÖLKKO



DU ÄR EN MJÖLKKO



DU ÄR EN MJÖLKKO


DU ÄR EN MJÖLKKO


DU ÄR EN MJÖLKKO



:rolleyes: :gnissla :) Du e rolig du:tummenupp :D
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top