"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Första gången och ganska nöjd med att jag ens lyckades "köpa ett spel", vann inte en krona dock.. tror det var någe skit med den där hästen eller så var det för att den hette Concorde... (tror jag)
32558273.jpg

Första spelet till en Mac o så lite gammalt hederligt
32558274.jpg

Mp3-spelare á lågpris men med smart utformning o den högra e f-n inte min(!)
32558275.jpg

3300 är för dem i björk, ek kosta 4135, stycket.

Ja, ännu värre. I sängbutiken runt hörnet kan man köpa sängar för 60 loppor. Finns även en massa designskräp, made in Kina, som folk gladeligen betalar multum för. Är folk helt pantade?

För 4k får du en snickare som bankar ihop din alldeles egna design.

Ja, ännu värre. I sängbutiken runt hörnet kan man köpa sängar för 60 loppor. Finns även en massa designskräp, made in Kina, som folk gladeligen betalar multum för. Är folk helt pantade?

För 4k får du en snickare som bankar ihop din alldeles egna design.

Ja, det är helt sjukt.
Skillnaden på dessa och ett par från jysk är att dehär kom ihopmonterade samt medföljande olja, på jysk får du montera ihop själv och köpa olja separat. Trät är det ingen skillnad alls på, ek som ek.

Jag köpte INTE mina för det priset, fick tag i begagnade helt oanvända för en betydligt snällare summa :D

Ja, det är helt sjukt.
Skillnaden på dessa och ett par från jysk är att dehär kom ihopmonterade samt medföljande olja, på jysk får du montera ihop själv och köpa olja separat. Trät är det ingen skillnad alls på, ek som ek.

Jag köpte INTE mina för det priset, fick tag i begagnade helt oanvända för en betydligt snällare summa :D

Man får de ihopmoterade (dvs de bjuder på MAX en timmes arbete) och som grädde på moset får man lite olja som inte kostar någonting. Men har du gjort en bra beg. affär får jag gratulera :)

Hoppas den hinner hem innan fredag då det är bandag. :tungan

tg300_211.jpg

Man får de ihopmoterade (dvs de bjuder på MAX en timmes arbete) och som grädde på moset får man lite olja som inte kostar någonting. Men har du gjort en bra beg. affär får jag gratulera :)

Ja men precis, wooo :D
Köpte dem för priset av ett par ikea sängbord ungefär :D

Inköpte två st spättor, en kvist persilja, smör och lite salt som tillsammans med färskpotatis rundade av söndagen fint!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti