"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
316oj1l.png

Vart hittade du den?!:yoparty

Last edited:
gopro_hd_surfhero_hand1-670x670.jpg

Fick jag hem idag, 2220 kr tycker jag va helt ok pris! Tyvärr funkar inte bilen och jag fick inte med nått minneskort så kan inte testa än trotts perfekt väder.

Redan beställt 2 batterier för 220 kr inklusive frakt (minus tull å moms :gnissla)

Blir väll att beställa ett 32 gb minne så småning om(värt att köpa märkes?) men tänkte köpa ett gb imorn räcker ju ett tag iaf.

Kom igår haltandes från stationen o skulle gå hem hörde jag ngn som tutade o där stod den, våran oranga tts är äntligen hemma :banana

Edit...den hade fått så många kommenterar ifrån kunder när den stod uppställd i bilsalongen så återförsäljaren ville ha kvar den nga veckor...men näe nu har vi väntat bra länge ...:D

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    25.1 KB · Visningar: 123
Last edited:
Lite ghey men va f-n :)

edit:ja, det är tidigt och jag tog första bästa bild jag hittade, har såklart inte köpt en crosskedja till Monstern.

Last edited:
En plotter till bajamajan!

Bifogat

• 1488979162.jpg
    1488979162.jpg
    26.1 KB · Visningar: 77
Ska konvertera min MTB till downhill-hoj och fick nyss hem ram och gaffel. Såhär kommer den förhoppningsvis att se ut när det är klart.

test_haroX7cl2.jpg

Ser i mina ögon ut som en airsoft handgranat. Dvs. sånt man använder när man leker krig i skogen(eller motsvarande ställe) med grabbarna. :näsblod

Ok... Jag trodde att det var det men jag hoppades på att jag skulle ha fel :gnissla

Ok, inte dagens inköp men det näst senaste *Efter en jävla massa rör och grejer igår*. Tjejen har byggt ett pepparkaksslott, då går det åt så här många degar:
pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

pepparkaksdeg_220.gif

Och ja, det luktar som om vi bodde i ett pepparkakshus :(

Kom igår haltandes från stationen o skulle gå hem hörde jag ngn som tutade o där stod den, våran oranga tts är äntligen hemma :banana

Jag går förbi en likadan dagligen, och tänker varje gång "Televerket"
Vänjer man sig vid färgen, tröttnar man, eller kvittar det?

Jag går förbi en likadan dagligen, och tänker varje gång "Televerket"
Vänjer man sig vid färgen, tröttnar man, eller kvittar det?

Jag tänker inte Televerket, det e jag för ung för ;)
Ja det återstår att se :hihi, har bara haft den 2 dagar men har också åkt förbi en på väg till jobbet på annan ort varje dag o tycket att den varit grym, tyckte den var grym till färgen när jag såg den första som togs in 2008 också. Vit e för vanligt, röd nja, silver hade vi på den gamla o i svart försvinner detaljerna. Mörkblå var länge en stark konkurrent men det färgvalet kosta ca 20 000 extra (orange 7000)

Tts 2011 e faceliftad me mer detaljer i grill etc o tts:en gör sig väldigt bra i just orange :) tycker vi i alla fall.

Svarta fälgar gör mycket!

Last edited:
Ok... Jag trodde att det var det men jag hoppades på att jag skulle ha fel :gnissla

Ok, inte dagens inköp men det näst senaste *Efter en jävla massa rör och grejer igår*. Tjejen har byggt ett pepparkaksslott, då går det åt så här många degar:

Och ja, det luktar som om vi bodde i ett pepparkakshus :(

:confused:

Pepparkakor luktar ju gott satan! :fakta

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...