Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tanken var ju att Slappa skulle komma hit, så vad tror du skulle hänt då liksomnu har jag ändå kanske två-ter drinkar kvar i den däer! Med finska gener så går en 70is Kosken fort
]
Hur gick de för er? (har följt tävlingen dåligt)
Mazdan blev rätt snygg ju, betydligt snyggare än eran fjolårsbil![]()
Jag (vi) köpte en Mazda 323F och körde skrotbilsrejs (www.skrotbilsrejset.nu) i 24 timmar på mantorp.
![]()
Vi köpte också en massa
![]()
Det går åt lite på 24h.
Idag köpte jag en 2007 Subaru STI med 28000 Miles. Wow den går fort!
Jag blir avundsjuk, jag saknar min STi jag hade innan jag blev husägare och "vuxen".
Dom går som skållet, men det är väl 2,5 liters gubb-boxer i dom nya?
För 2,5:an med turbo på är ju trött.Det var väl lite över 450 i min när den gick på fulldubb en vinter med tvåhalvan.
![]()
Vi kom 2a om man räknar varv och 3a om man blandar in bonusvarven. Så vi fick brons i tävlingen.![]()
Får gratulera, ni börjar få riktigt bra vana på de där![]()
Fattar varför mina polare inte vill ställa upp i såna tävlingar med mig, jag ha ägt en sån där och rasa lådan efter 5 dagar..Ja, när bilen väl håller ihop är vi ganska välsmörjda nu. Tricket verkar vara Mazda 323 eftersom tvåan, trean var sådana.
Fattar varför mina polare inte vill ställa upp i såna tävlingar med mig, jag ha ägt en sån där och rasa lådan efter 5 dagar..
Jag (vi) köpte en Mazda 323F och körde skrotbilsrejs (www.skrotbilsrejset.nu) i 24 timmar på mantorp.
Brukar inte du lyckas rasa precis ALLT du kommer i närheten av?Fattar varför mina polare inte vill ställa upp i såna tävlingar med mig, jag ha ägt en sån där och rasa lådan efter 5 dagar..
Vaddå är inte längst hjulspinn på blöt ojämna asfallt bra? :huvudetVi har kört 4st 323F nu och ingen har krånglat maskinellt alls under 24 timmars tokkörning.
Det säger allt om din körning.![]()
Vaddå är inte längst hjulspinn på blöt ojämna asfallt bra? :huvudet
Brukar inte du lyckas rasa precis ALLT du kommer i närheten av?![]()
Verkar kunna vara förbaskat skojj det där faktiskt.![]()
Synd att det blir så dyrt när man måste skrota bilen sen bara. :/
Är roligt med lite amatörracing, själv körde jag lite hillclimb med bilen min för några veckor sen.
Brukar inte du lyckas rasa precis ALLT du kommer i närheten av?![]()
Men vafan... orättvist!Vi har åkt en hel natt med denna bilen med hjulspinn ur varenda kurva. Inkl varvning till 7000 första 6 timmarna, sedan sänkt till 6500 i sex timmar. Sista 12 timmarna till 6000, förutom sista timman, då var det 7000 igen!
Så kom inte med det snacket![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden