"Det här köpte jag idag!"-tråden

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
En av marknadens gheyaste bilar.
Opel Agila -00.
Kia Pride eller Daewoo Matiz hade varit gheyare, men det fanns inga till rätt pris för tillfället.

Vinterjackan, 3000 kr
l_northface_iceparka_black.jpg

Vilken modell är det där? Rätt schysst.. :)

En av marknadens gheyaste bilar.
Opel Agila -00.
Kia Pride eller Daewoo Matiz hade varit gheyare, men det fanns inga till rätt pris för tillfället.

Du lyckades ändå bra med ditt lågstatus köp, jag köpte en Golf-kombi, givetvis en CL som saknar all utrustning utom elbakruta (och den är paj) och ändå har jag fått kommentare som "dom är rätt snygga dom där" "är det en GTI?" och "Du måste sätta ögonlock på den, dom blir skitsnygga då"

Nu browsar jag nätet efter neonrör och takvingar, falska hajfeneantenner och bildskärmar till nackstöden i baksätet, så att alla som ligger bakom kan se att det är en riktig hetingbil...

Du lyckades ändå bra med ditt lågstatus köp, jag köpte en Golf-kombi, givetvis en CL som saknar all utrustning utom elbakruta (och den är paj) och ändå har jag fått kommentare som "dom är rätt snygga dom där" "är det en GTI?" och "Du måste sätta ögonlock på den, dom blir skitsnygga då"

Nu browsar jag nätet efter neonrör och takvingar, falska hajfeneantenner och bildskärmar till nackstöden i baksätet, så att alla som ligger bakom kan se att det är en riktig hetingbil...
Aldrig mer VW.
Tysk kvalitet - I helvete heller.
Föredrar nog min polskbyggda japankopia (Suzuki Wagon+R).
Eller Puch:en (Chrysler Voyager).
Men du kan ju ha tur...

En Golf III då gissar jag på? Har inte alla de redan rostat upp? De är ju nästan lika rostbenägna som SAAB 9000. :hihi

Men det är klart, ju flera vingar och falska huvscoops man har, desto svårare blir det att se rosten.

En Golf III då gissar jag på? Har inte alla de redan rostat upp? De är ju nästan lika rostbenägna som SAAB 9000. :hihi

Men det är klart, ju flera vingar och falska huvscoops man har, desto svårare blir det att se rosten.

Japp, en trea!
Och den är faktiskt inte så rostig än, den har rullat dom flesta av sina 15000 mil i inlandet, men jag tvivlar inte på att det kommer.

Vingar, huvscoops och annat lär inte klistras dit av mig IAF...

Är det inte bökigt att applicera den så att det tätar bra innan man borrar?

Jag som tyckte att P-skum var bökigt...

Ps, är det sant att det är riskfritt i tre timmar om man ställer P-skivan på rätt starttid?

Inga större problem att applicera. Litar man inte på klistret som finns på så kan man med fördel använda den i kombination med p-skum, då blir det skottsäkert :brynad

P-skivan är lite osäkrare då det finns risk för oönskade utgifter om man håller på för länge :gnissla

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra